عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

تا آخرین نفس از سلامت مردم پاسداری می کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام:

تا آخرین نفس از سلامت مردم پاسداری می کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: چاره و راه حل بیماری مشارکت مردم است ، مدافعان سلامت تا آخرین نفس از سلامت مردم پاسداری می کنند.

به گزارش خبرگزاری وبدا جام،دکتر محمد افکاردر پخش  زنده برنامه رادیویی خراسان رضوی  ضمن درخواست از مردم مبنی بر رعایت اصول بهداشتی و مراجعه به موقع به مراکز درمانی گفت:ناقلین سالم بی علامت در منطقه جام افزایش یافته ودر حال حاضر اوضاع خوبی نداریم و در وضعیت قرمز قرار گرفتیم ،خود درمانی و هراس از مراجعه به موقع به مراکز درمانی باعث افزایش بیماران بدحال و با وضعیت بحرانی شده است.و متاسفانه در این صورت کاری از دست ما بر نمی آید.

وی افزود:از مردم شریف منطقه جام خواهشمندم در صورت بروز علائم شبیه سرماخوردگی و بدن درد به مراکز درمانی مراجعه کنند و غربالگری انجام شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:همچنان چهار اصل اساسی شستن دست‌ها ،ماسک زدن ،رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات را به خوبی رعایت واز سلامت و جان خود دفاع کنند.

دکتر محمد افکار بیان کرد:باید پروتکل‌های ابلاغی وزارت بهداشت در مورد مدارس ، مشاغل، مکان های مذهبی ، ورزشی و... به خوبی اجرا شود و از برگزاری جشن های خانگی، عروسی، مسافرت های غیر ضروری خودداری کنید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و جانباختگان کرونا اظهار داشت: کرونا دامن‌گیر منطقه جام و کل کشور است و متاسفانه تا کنون ۱۳۶ نفر از همشهریان عزیز ما بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی تربت جام