عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

برگزاری آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی



سی وششمین آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (SBMU) به نقل از دانشکده دندانپزشکی، این آزمون بورد تخصصی  با توجه به  همه گیری بیماری کرونا و  با نظر دبیرخانه شورای آمورشی وزارت بهداشت، به شکل نوینی  و با  رعایت فاصله گذاری اجتماعی  برگزار شد و  داوطلبان در چهار رشته دندانپزشکی ترمیمی ، ارتودنسی ، بیماریهای دهان و جراحی دهان، فک و صورت در دو حوزه( دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی و دانشکده دندانپرشکی تهران)به صورت همزمان مورد ارزیابی قرار گرفتند.


براساس این گزارش آزمون کتبی و شفاهی رشته های  مذکور که در روزهای جداگانه با  تقسیم بندی مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی  و غربالگری  در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی برگزار شد، مورد تایید دبیران و اعضای هیئت بورد قرار گرفت و  شرایط برگزاری آزمون را  مطلوب ارزیابی کردند.


دکتر قنبری نماینده منتخب وزیر بهداشت در بازدید از روند برگزاری آزمون در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ضمن قدردانی از نحوه برگزاری آزمون از  رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در شرایط خاص اپیدمی بیماری کرونادر این ازمون  اظهار خشنودی کرد.


دکتر بهزاد هوشمند دبیر شورای آموزشی و تخصصی وزارت بهداشت نیز ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون مذکور گفت: مدافعان سلامت در عرصه دندانپزشکی کشور توانستند این آزمون تخصصی کشوری را به خوبی مدیریت کنندکه  جای قدردانی دارد.


به گفته وی آزمون های بورد تخصصی کشوری دندانپزشکی با حضور۱۰۰ نفر از اعضای بورد دندانپزشکی کلان مناطق الف-ب-ج در سازمان سنجش کشور و سپس گروه های آزمون عملی در دو دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی و تهران به بهترین نحو ممکن  برگزار  شد.


دکتر هوشمند ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان دانشکده  دندانپزشکی افزود:  برای اولین بار شاهد حضور نمایندگان فعال انجمن های علمی و تخصصی در ۱۰ رشته تخصصی بودیم و در کنار این عزیزان بازنشستگان ، پیشکسوتان و بزرگان رشته نیز حضور داشتند. در این شرایط اپیدمی کرونا آزمون بورد قابل قبول و تحسین برانگیزی با کمک همکارانم در دو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران با رعایت تمام اصول و پروتکل های بهداشتی برگزار شد.


دکتر محسن دالبند رئیس دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی نیز با اشاره به  اهمیت این  آزمون تخصصی  گفت:علیرغم این که  رویداد مذکور  برای اولین بار در این دانشکده رخ داد اما  با تلاش  تمامی  همکاران  دانشکده پزشکی و دانشکده دندانپزشکی به بهترین نحو  وبا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفاظت فردی  در  محیطی آرام و مطمئن برای اساتید و دستیاران صورت گرفت .
انتهای پیام/
کدخبرنگار : ۷۷۰۰ س.ع