عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

فوت بیست و نهمین بیمار فسایی مبتلا به کرونا در فسا/ افزایش موارد مثبت به بیش از ۳۷۵۵ نفر/ تاکید بر عدم دورهمی خانوادگی، عدم مسافرت و عدم حضور در پارکها، تفرجگاه ها و امامزادگان حومه شهرستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: روز گذشته یک بیمار فسایی که دارای بیماری زمینه ای و قلبی بود، علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان فسا درگذشت .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا ۲۴ مهرماه به ۳۷۵۵ نفر رسیده است که از این تعداد مبتلا تاکنون ۲۸۰۰ بیمار بهبودی قطعی یافتند .

وی تاکید کرد: مردم هر گونه علایم بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک یا کلینیک بیماریهای حاد تنفسی روبروی هلال احمر مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: بیخیالی و عدم ترس از ابتلا، عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و کاهش حساسیت های برخی از مردم، روزهای سختی را در مبارزه با کرونا، برای همشهریان و حوزه سلامت رقم خواهد زد.

دکتر کریمی اضافه کرد: نذر ماسک و کمک های معیشتی در روزهای پایانی ماه صفر و درخواست عدم برگزاری مراسم های مذهبی خصوصا مجالس خانگی را داریم و خواهشمندیم ضمن دوری از تجمعات از فیض معنوی حسینیه های مجازی و تلویزیونی بهره مند شوید .

وی از همشهریان درخواست کرد: افرادی که تست کرونای آنها مثبت می شود با احترام به همشهریان و پذیرش مسوولیت اجتماعی، تا ۱۴ روز خود را قرنطینه کامل نمایند و به هیچ عنوان به تردد در سطح شهر نپردازند(حدود ۹۵۰ نفر بیماران کرونا مثبت بستری یا قرنطینه خانگی)