عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین


مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فامنین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا در همدان، فرماندار فامنین در این مراسم با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و ولادت پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت یاد شهدا و آرزوی توفیق خدمت رسانان جامعه ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی و اعمال محدودیت برای برگزاری مراسمها و اجتماعات توجه هر چه بیشتر به این موضوع و افزایش اطلاع رسانی خانه به خانه در این زمینه را خواستار شد.

سید مجید شماعی با قدردانی از زحمات خالصانه دکتر دیناری در بهبود وضعیت شبکه بهداشت و درمان فامنین یادآور شد که خدمات کادر بهداشت و درمان به ویژه در دوران بروز کرونا بیش از پیش ایثار و از خودگذشتگی خدمت رسانان این حوزه را جلوه گر نمود.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در شهرستان فامنین بعد از مشاهده اولین مورد ابتلا به کرونا در کشور، تشکیل ستاد مقابله با کرونا در هر روستا و ساماندهی جوانان برای گندزدایی و همراه نمودن مردم و مسئولان در مقابله با کرونا را از ابتکارات شهرستان فامنین عنوان کرد.

فرماندار فامنین با تبریک مسئولیت جدید به دکتر محمد ربیعی یگانه به‌عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان فامنین انتخاب دکتر مرادی به‌عنوان رئیس مرکز بهداشت فامنین، پذیرش در دوران بحران کرونا را بسیار بااهمیت عنوان کرد.

وی مستندسازی اتفاقات و خدمات ارائه شده در مقطع مقابله با کرونا و ماندگار نمودن این ایثارگری‌ها را مهم خواند و به خاطراتی از مستندسازی های انجام شده در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

* به دکتر حیدری‌مقدم ایمان و اعتقاد کامل دارم

امام جمعه شهرستان فامنین به جاماندن یاد و نام نیک از افرادی همچون دکتر دیناری بزرگترین هدیه محسوب می شود، برای وی در مسئولیت جدید به عنوان مدیرکل بهزیستی استان همدان توفیق روزافزون مسئلت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح ضمن تبریک انتصاب دکتر یگانه ابراز امیدواری کرد که سرپرست جدید شبکه فامنین با عزم  راسخ، مدیریت قاطع و علم به مسائل شاهد رشد روزافزون شبکه بهداشت و درمان فامنین باشیم.

وی با تاکید اینکه افرادی برگزیده مدیریت حوزه سلامت استان را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد که به دکتر حیدری مقدم ایمان و اعتقاد کامل دارم و امیدوارم همه فعالان حوزه سلامت با وحدت کلمه در خدمت به خلق موفق و عاقبت به خیر باشند.

* افزایش مسئولیت اجتماعی در مقابله با کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه نیز در این مراسم از خدمات و همدلی مدیران و مردم در فامنین به ویژه فرماندار و امام جمعه برای مقابله با کرونا به نقش فرمانداران و تشکلهای مردم برای تحقق سلامت و توسعه  پایدار اشاره کرد و اظهار داشت: کرونا دغدغه مندی مردم و مسئولان در این حوزه را نشان داد.

دکتر منوچهر کرمی ضمن تبریک انتصاب دکتر دیناری با تشکر از دکتر یگانه به‌عنوان فردی ساعی، پرتلاش و دارای انگیزه برای پذیرش مسئولیت جدید و دکتر مرادی به‌عنوان همکار اپیدمیولوژیست در جایگاه رئیس مرکز بهداشت فامنین  از زحمات و همدلی نیروهای بهداشت و درمان، خیرین و نیروهای مردمی برای مدیریت اپیدمی کرونا قدردانی کرد.

وی با اشاره افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر کرونا ابراز امیدواری کرد با مسئولیت اجتماعی ضمن ارائه خدمات روتین به اهداف مورد نظر دست یابیم.

*همکاری درون بخشی و برون بخشی مناسب با محوریت فرمانداری شهرستان فامنین

مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان فامنین با اشاره به بیش از ۴ سال مسئولیت در این شبکه به برخی تجربیات ازجمله همکاری درون بخشی و برون بخشی مناسب با محوریت فرمانداری شهرستان اشاره کرد.

دکتر دیناری با قدردانی از حمایت امام جمعه فامنین از مجموعه بهداشت و درمان شهرستان و تعامل خوب مجمع خیرین سلامت با شبکه گفت: توجه مسئولان حوزه سلامت استان، نجابت مردم و همدلی مسئولان بهداشت و درمان فامنین و کار گروهی خوب موفقیت های فعلی را موجب شده  است.

وی با یادکردن از حوزه های مختلف خدمت‌رسان شبکه و تلاش صادقانه آنان با یاداوری اینکه شهرستان فامنین در غربالگری فشار خون رتبه یک استان را کسب کرد از انعکاس زحمات همکاران شبکه توسط روابط عمومی دانشگاه تشکر کرد.

* درخواست حمایت مردم و مسئولان فامنین برای مقابله با کرونا

سرپرست جدید شبکه بهداشت فامنین نیز با یادکردن از مدیران پیشین شبکه بهداشت و درمان فامنین با اشاره به مواجه شدن اولین روزهای مسئولیت خود  در فامنین با پیک بیماری کرونا اظهار کرد: اگر همه فعالان حوزه سلامت تلاش کنند ۲۵ درصد امور سلامت را می‌توانند پاسخ دهند و ۷۵ درصد این موضوع نیاز به همراهی سازمانها و مجموعه های دیگر دارد.

دکتر یگانه با قدردانی از حمایت امام جمعه و فرماندار فامنین ابراز امیدواری کرد که برای پیشبرد امور بهداشت و درمان شبکه از حمایت همه مسئولان و مردم شهرستان بهره مند شویم.

* پاسداری از سلامت مردم فامنین به عنوان سرباز کوچک
سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان فامنین با تاکید بر اهمیت پاسداری از سنگ‌بناهای ایجاد شده در فامنین؛ اهداف، برنامه ها و استراتژیهای مورد نظر در مرکز بهداشت شهرستان فامنین بر اساس نقشه جامع سلامت کشور و اسناد بالادستی را برشمرد و از همه مسئولان مساعدت طلب کرد.

دکتر مرادی خدمات اثربخش در فامنین را مهم خواند و ارتقای شاخصها، تقویت همکاری درون بخشی و برون بخشی، ایجاد خلاقیت و پویایی در محیط کار، شایسته سالاری و مدیریت مشارکتی را از موضوعات در دستورکار دانست./ع