عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

ضرورت استفاده از ابزار و امکانات دانشکده فنی و مهندسی برای توسعه دانشکده فناوری های نوین نمین

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت استفاده از ابزار و امکانات دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی برای توسعه دانشکده فناوری های نوین نمین این دانشگاه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر عزیز حبیبی در نشست با اساتید دانشکده فناوری های نوین نمین با بیان اینکه این دانشکده دارای اهمیت بسیار بالایی برای ما است، گفت: هیچ برنامه ای برای محدود کردن یا تعطیلی دانشکده وجود نداشته و تقویت دانشکده فناوری های نوین نمین جزو برنامه های اصلی دانشگاه است.
وی با اشاره به ساخت و بهره برداری از خوابگاه دانشجویی، غذاخوری و مسجد در دوران اول مسئولیت خود و طی سال های اخیر، افزود: در حال حاضر نیز دیوارکشی دانشکده و احداث ساختمان آموزشی آغاز شده و با سرعت ادامه دارد.
حبیبی تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه را توسعه و تقویت متوازن همه دانشکده ها دانست و تصریح کرد: تعامل میان دانشکده های فنی و مهندسی و فناوری های نوین نمین بسیار مهم است و ضروری است از ابزار و امکانات دانشکده فنی و مهندسی برای توسعه دانشکده فناوری های نوین نمین استفاده شود.
دکتر ترحم مصری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت رشته های دانشگاه و دانشکده، گفت: دانشکده فناوری های نوین نمین برای دانشگاه بسیار مهم بوده و پیگیری های لازم نیز در خصوص اخذ مجوز برای رشته های جدید از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده و خواهد شد.
وی با اشاره به پیگیری های ریاست دانشگاه، استاندار اردبیل و نمایندگان مجلس از وزیر علوم و معاون آموزشی وزارت برای اخذ مجوز رشته های جدید برای دانشکده فناوری های نوین نمین، افزود: پیشنهاد می شود برای تاسیس رشته های جدید تیمی تشکیل شود و برای دو الی سه رشته به جمع بندی برسند.
دکتر فرزاد صداقتی سرپرست دانشکده فناوری های نوین نمین نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد ریاست دانشکده به خاطر انتصاب وی به عنوان سرپرست دانشکده، گفت: تلاش خواهیم کرد همراه و همگام با مجموعه دانشگاه، اهداف دانشگاه را برای دانشکده نیز برآورده سازیم.
وی با بیان اینکه باید مسیری برای دانشکده تعریف کنیم، افزود: باید به سمت رشته ها و اهدافی برویم که شدنی، عملیاتی و زودبازده باشند.
مهندس رسول الیاسیان مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های عمرانی دانشکده فناوری های نوین نمین از بدو تاسیس تاکنون، گفت: در حال حاضر پروژه دیوارکشی دانشکده به سرعت در حال انجام بوده و ساختمان آموزشی دانشکده نیز با زیربنای ۲ هزار مترمربع و در ۳ طبقه در حال اجرا است.
گفتنی است در ادامه اعضای هیات علمی دانشکده به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند. همچنین رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از پروژه های عمرانی دانشکده بازدید و در جریان روند فعالیت ها قرار گرفت.