عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت جام

نمایشگاه نقاشی ویژه فرزندان پرسنل مدافعین سلامت در محل ستاد دانشکده علوم پزشکی تربت جام برگزار شد.

نمایشگاه نقاشی ویژه فرزندان پرسنل مدافعین سلامت در محل ستاد دانشکده علوم پزشکی تربت جام برگزار شد.

معان بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:نمایشگاه نقاشی ویژه پرسنل مدافعین سلامت با هدف درک بیشتر خطر توسط فرزندان پرسنل و آگاهی از مجاهدت ها و زحمات والدینشان در مبارزه با این ویروس منحوس برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری وبدا جام،مهندس محمد رحیمیان گفت: این نمایشگاه توسط واحد مدیریت خطر حوادث و بلایا و با همکاری روابط عمومی و بین المللی دانشکده علوم پزشکی تربت جام در روزهای ۲۱و ۲۲ مهرماه بر پاشد.

وی افزود:این نمایشگاه با بیش از ۶۰ نقاشی که توسط فرزندان پرسنل بهداشت و درمان و بمناسبت ۲۲ مهر ماه روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی با عنوان مدافعین سلامت و بحران کرونا کار خود را آغاز نمود و در دو روز برپایی نمایشگاه قریب ۲۰۰ نفر از مسئولین دانشکده پرسنل محترم و نیز روحانیت محترم از این نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.

معاون بهداشت دانشکده علوم‌پزشکی تربت‌جام ضمن گرامی داشت این روز و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در مبارزه با بحران (کرونا) ادامه داد: در مراسم اختتامیه نمایشگاه به ۳۰ اثر از آثار منتخب جوایزی اهدا شد و بدلیل رعایت پروتکل ها و موازین بهداشتی حضور فرزندان مقدور نبود به همین خاطر به نیابت از ایشان جوایز به والدین انان اهدا گردید.

روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشکده علوم پزشکی تربت جام