عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

فوت ۲ بیمار فسایی مبتلا به کرونا در فسا و شیراز/ افزایش فوتی ها به ۲۸ نفر و موارد مثبت به بیش از۳۵۰۰ نفر/ تاکید بر عدم مسافرت و عدم حضور در پارکها، تفرجگاه ها و امامزادگان حومه شهرستان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا با اشاره به فوت دو بیمار مبتلا به کرونا در روز گذشته گفت: یکی از فوت شدگان، در یکی از بیمارستانهای شیراز بستری و تحت درمان بوده است و با توجه به اینکه محل زندگی این بیمار در شهرستان فسا می باشد، جزو آمار درگذشتگان دانشگاه علوم پزشکی فسا ثبت گردید و بیمار دیگر که دارای بیماری های زمینه ای بود، علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان فسا درگذشت .

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا ۲۱ مهرماه به ۳۵۱۴ نفر رسیده است که از این تعداد مبتلا تاکنون ۲۶۸۰ بیمار بهبودی قطعی یافتند .

وی اضافه کرد: مردم هر گونه علایم بیماری، تب و تنگی نفس و ... را جدی بگیرند و به پزشک یا کلینیک بیماریهای حاد تنفسی روبروی هلال احمر مراجعه نمایند.

دکتر کریمی از مردم درخواست کرد: ضمن عدم مسافرت، عدم حضور در پارکها، تفرجگاهها و امامزادگان حومه شهرستان به جهت شلوغی جمعیت و عدم رعایت فاصله اجتماعی، دوری از تردد غیر ضروری و تجمعات، دورهمی و میهمانی های خانوادگی، از تردد بدون ماسک در سطح شهر و فروشگاهها پرهیز نمایند و در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات و اماکن عمومی به مسوول مربوطه تذکر داده و همچنین ادارات و نهادهای عمومیضمن رعایت فاصله گذاری فیزیکی و دوری از تجمعات و جلسات تشریفاتی و غیر ضروری در کاهش شیوع بیماری کمک نموده و از ورود و ارایه خدمات به مراجعین بدون ماسک خودداری کنند .