عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

دیدار و تبادل نظر مدیر روابط عمومی دانشگاه با معاون سیمای مرکز همدان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با معاون سیمای مرکز همدان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، دکتر محمد طاهری مدیر روابط عمومی دانشگاه و احسان معراجی‌فر معاون سیمای همدان در این دیدار در خصوص همکاری‌های دوجانبه به منظور فرهنگسازی در حوزه سلامت به ویژه اطلاع‌رسانی برای مقابله با ویروس کرونا دیدار و گفتگو  کردند.
معاون سیمای مرکز همدان اطلاع‌رسانی مناسب برای آگاهسازی مردم به منظور مقابله با ویروس کرونا با شروع موج سوم این بیماری را وظیفه‌ای همگانی دانست و بر همکاری‌ هر چه بیشتر در خصوص ساخت و پخش برنامه‌های مرتبط با حوزه سلامت تاکید کرد.
معراجی‌فر با اشاره به لزوم برنامه‌سازی مناسب در شرایط کرونایی تاکید کرد که از همه امکانات این سازمان استفاده می‌کنیم تا مردم را به خوبی از موضوعات مربوط به کرونا آگاه نماییم.
وی با یادآوری ظرفیت‌های خوب استان همدان در حوزه پویانمایی ابراز امیدواری کرد که شاهد تولیدات خوبی در حوزه پویانمایی و با موضوعات سلامت باشیم.
معاون سیمای همدان خدمات پزشکی ارائه شده و جایگاه دانشگاه علوم پزشکی همدان در کشور را ارزشمند دانست و ارتقای سطح برنامه‌های مربوط به حوزه سلامت با استفاده از نظرات صاحب‌نظران را خواستار شد.
وی با اشاره به انجام فعالیت‌ها و برنامه‌هایی در حوزه سلامت با تاکید بر اهمیت نگاه فرا استانی، اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و جریان‌سازی در کشور پیشنهادهایی را در این حوزه ارائه کرد.
* اهمیت تولید برنامه‌های سلامت‌محور در شرایط بروز کرونا
مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز با تشکر حضور مهندس معراجی‌فر در مدیریت روابط عمومی دانشگاه از اقدامات انجام شده توسط مدیر صدا و سیمای مرکز همدان، معاونان و همه فعالان این مجموعه به ویژه از ابتدای بروز اپیدمی کرونا در استان و تعاملات خوب با دانشگاه علوم پزشکی همدان قدردانی کرد.
دکتر محمد طاهری ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا در استان همدان در رابطه با تولید برنامه‌های سلامت‌محور و معرفی خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی همدان به خصوص در شرایط بروز کرونا مطالبی بیان داشت.
وی پیشنهاد کرد که به منظور بهبود برنامه‌های پزشکی صدا و سیما از ظرفیت مشاور پزشکی در صدا و سیمای همدان استفاده شود تا در ارزیابیهای کشوری شاهد کسب موفقیت این برنامه‌ها در سطح ملی باشیم.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به جایگاه رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی در تنویر افکار عمومی؛ کمک و همراهی هر چه بیشتر مدیران صدا و سیمای مرکز همدان برای رفع نواقص این حوزه را خواستار شد.
وی خاطر‌نشان کرد که حمایت، همکاری و هم‌افزایی مسئولان و پزشکان می‌تواند به ارتقای سلامت استان همدان کمک کند.