عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

وضعیت شهرستان فسا قرمز اعلام شد

با شیوع موج سوم ویروس کرونا و در پی افزایش مبتلایان به کووید ۱۹، وضعیت شهرستان فسا قرمز اعلام شد .

به گزارش وب دا فسا؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز گفت: در پی افزایش مبتلایان با شیوع موج سوم ویروس کرونا از این هفته، محدودیت‌ها در شهرستان فسا اعمال می‌شود .

حسین آرگیو افزود: در این راستا تالار‌های پذیرایی، مراکز تفریحی، هتل‌ها، پارک‌ها و مساجد و بقاع متبرکه بسته هستند و خدمات دهی رستوران‌ها به صورت بیرون بر مجاز می باشند .

رییس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان فسا با بیان اینکه سیاست کلی، اجرای دستورالعمل‌ها و تشدید نظارت بر اجرای اصول بهداشتی است، افزود: مردم باید در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر رعایت کنند تا علاوه بر جلوگیری از انتقال بیشتر این بیماری بتوانیم به کادر درمان هم کمک کرده باشیم .

رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا هم به آمار نگران کننده مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان فسا اشاره کرد و افزود: درحال حاضر ۳۲۱۴ نفر به این بیماری مبتلا شدند و تاکنون ۲۵۵۵ نفر هم بهبود یافته اند و متاسفانه ۲۶ نفر هم فوت شدند .

دکتر علی اصغر خالقی از مردم خواست: همچنان اصول بهداشتی مبنی بر شستشو و ضد عفونی کردن دست‌ها، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از برگزاری تجمعات، جلسات و مراسمات به هر شکل ممکن جلوگیری کنند و در شرایط فعلی بهترین روش آموزش مدارس برای در امان ماندن از کرونا، آموزش مجازی است .