عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

اعضای جدید هیات مدیره ی جامعه ی خیرین و حامیان دانشگاه فنی حرفه ای انتخاب شدند

به گزارش اداره کل روابط عمومی، در نشست اعضای هیات امنای جامعه ی حامیان دانشگاه فنی حرفه ای که با ریاست دکتر صالحی عمران به عنوان رئیس هیات امنای این جامعه در محل سازمان دانشگاه فنی حرفه ای برگزار گردید،  با توجه به درگذشت برخی از اعضای هیات امنای سابق، هیئت امنا با حضور اعضای جدید ترمیم گردید و با رای هیئت امنای حاضر انتخابات هیات مدیره برگزار شد .

بنابراین گزارش، در این نشست صمیمی دکترصالحی عمران رئیس هیات امنای جامعه ی حامیان دانشگاه فنی حرفه ای بیان داشت: وجود جامعه ی حامیان و خیرین در دانشگاه فنی حرفه ای موجبات رشد و پویایی و سرمایه گذاری های همه جانبه در این دانشگاه را فراهم نموده است .

وی ازخدمات هیات امنا و هیئت مدیره ی سابق تشکرکرد و ضمن تبریک به اعضا و خیرین که جدیدا عضو هیئت امنا گردیده اند عنوان کرد: جای بسی خوشحالی است که افراد شایسته و متمکن جامعه این چنین  احساس مسئولیت اجتماعی دارند و دلشان برای اعتلا و پیشرفت جوانان این کشور می تپد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از جذب بیش از ۲۶۵ میلیارد ریال از حمایت های خیرین در دانشگاه فنی و حرفه ای در سال ۹۹ خبر داد و خاطر نشان کرد: امید داریم با حضور اعضای جدید که همگی سوابق بسیار درخشان در همراهی جامعه و امور خیردارند شاهد شکوفایی هر چه بیشترفعالیتهای دانشگاه فنی حرفه ای در سطح ملی باشیم .

در این مراسم، مهندس بهروز فروتن از موسسین جامعه حامیان دانشگاه فنی حرفه ای  نیز در این مراسم ضمن بیان تاریخچه تشکیل این بنیاد و  تشریح اهداف و دور نمای خدمات جامعه ی حامیان دانشگاه فنی حرفه ای از حضور همه ی اعضا تشکر کرد.

همچنین، مهندس قلم چی (موسس بنیاد فرهنگی و آموزشی قلم چی ) که از ابتدا عضو  هیئت موسس و امنای دانشگاه فنی حرفه ای است نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسه، اظهار داشت: ترکیب هیات امنا و هیات  مدیره جدید  جامعه آنچنان از افراد گرانمایه و وزین تشکیل گردیده است که در هیچکدام از بنیادهای خیریه و حامیان سراسرکشور مشابه آن را نمی توان یافت و امید است با همراهی و همدلی و انرژی همه ی اعضا شاهد تحولات ارزشمندی در توسعه ی دانشگاه های فنی حرفه ای کشور باشیم.

در ادامه، دکتر محمد رضا اسپرورین ( رییس گروه سرمایه گذاری انتخاب مفید )  نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر صالحی عمران (رئیس دانشگاه ) بیان کرد:  برای پیشرفت، تمول فکری باید مقدم بر تمول مالی باشد و کارنامه ی  اعضایی که در این جمع حضور دارند نشان از تمول فکری همه ی این عزیزان فراتر از تمول مالی آنها دارد.

وی گفت: اگر حمایتها و پایداری های مسوولین دانشگاه نبود هرگز این جمع تشکیل نمی شد و قطعا وقتی رئیس یک دانشگاه اینقدر به تکریم خیرین اهمیت میدهد باعث شکل گیری و ماندگاری چنین تشکلی خواهد گردید.

گفتنی است در این نشست، آقایان حاج حسین تنهایی (صاحب برند ال جی  جی پلاس ) آقای مهندس مصطفوی ( صاحب بزرگترین برند زعفران ایران  و پایه گذار اوپک زعفران ) آقای مهندس رفتاری ( صاحب برند رفتاری و مجموعه های بام اند و پالادیوم و ..‌) آقای مهندس رئیسی(رئیس سندیکای پمپ بنزین داران کشور ) و آقای مهندس ندرخانی و سرکار خانم دکتر جمیلی نظرات  و پیشنهادات خود را بیان کردند.

در ادامه جلسه جهت تعیین هیات مدیره از بین کاندیدا های موجود رای گیری به عمل آمد و هیات مدیره جامعه حامیان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به شرح زیر انتخاب شدند .

۱- دکتر محمدرضا اسپرورین ( رئیس هیات مدیره )

۲-مهندس نادر رفتاری (نایب رئیس )

۳-مهندس حسین تنهایی

۴-مهندس احسان مصطفوی (خزانه دار )

۵- مهندس ناصر  رئیسی

۶-دکتر شادی جمیلی

۷-مهندس بابک  ندرخانی

بازرسین :

مهندس بهروز فروتن

مهندس محسن رضایی (بازرس علی البدل )

اعضای هیات مدیره علی البدل :

دکتر سید علی ضیایی

دکتر هاشمی خوانساری