عمومی | موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش

شرایط پذیرش بدون آزمون برگزیدگان علمی در مقطع کارشناسی ارشد در سال 1397

دانشجویان و فارغ‌التحصیلان 10 دانشگاه برتر کشور در مقطع کارشناسی رشته‌های مجاز به شرکت در آزمون دوره‌های ذیل در صورت احراز شرایط قید شده می‌توانند بدون شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی رنگ- صنایع رنگ، برگزار شده در موسسه پژوهشی علوم و فناوری رنگ و پوشش ادامه تحصیل دهند:
شرایط پذیرش عبارت است از احراز شرایط ذیل:
1-دانشجویان پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی، به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشد.
2-حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند.
3-پذیرش دانشجویان جهت سال تحصیلی، بلافاصله پس از دانش آموختگی و صرفاً برای یک بار امکان پذیر است.
4-پذیرش در همان رشته تحصیلی یا رشته های تحصیلی مرتبط با آن به تشخیص گروه آموزشی و تائید شورای آموزشی مؤسسه امکان پذیر است.
5-مؤسسه اختیار دارد متقاضیانی را که در طول شش نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیر هم ورودی خود جزو پانزده درصد برتر باشند، به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد همان سال پذیرش کند.
6-مؤسسه اختیار دارد برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی را برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت، با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد،‌ به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون پذیرش کند.
7-تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس این آئین نامه،‌ مجاز نیست.
8-دانشجویان می بایست حداکثر تا تاریخ 97/06/31 فارغ التحصیل شوند، در غیر اینصورت پذیرش آنان لغو خواهد شد.
9-هر دانشجو صرفاً‌ می تواند نسبت به اخذ پذیرش نهایی از یک دانشگاه اقدام نماید.


*** متقاضیان محترم واجد شرایط می‌توانند درخواست خود بانضمام رزومه و مدارک و مستندات مربوطه را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 97/03/02 به تحصیلات تکمیلی موسسه تحویل نمایند.

دریافت فرم درخواست پذیرش با فرمت PDF
دریافت فرم درخواست پذیرش با فرمت Word