عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

دیدار ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری با رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف بروجن در مجلس شورای اسلامی

نشست صمیمی با رئیس مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی

به منظور توسعه دانشگاه فنی و حرفه ای و پیگیری مشکلات دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری ، مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای استان با حجت الاسلام و المسلمین دکتر جعفری نماینده مردم شریف بروجن  در مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی، در این نشست که با حضور ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار محال و بختیاری به همراه معاون اداری و مالی دانشکده فی و حرفه ای پسران شهرکرد صورت گرفت دکتر دهقانی ، ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک ایام خجسته دفاع مقدس با بیان تاریخچه ای از نحوه شکل گیری دانشگاه فنی و حرفه ای ، ظرفیت‌ها، اعضای هیات علمی، اهداف و ماموریت های این دانشگاه مهارت محور و  توانمندی های فارغ التحصیلان این دانشگاه ، با اشاره به کلام گهربارمقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مد الظل العالی ) مبنی بر «  آموزشکده ‏هاى فنى- حرفه‏ اى، باید توسعه پیدا کند. ما به علم احتیاج داریم، اما به پنجه‏ کارآمد هم احتیاج داریم. » به معرفی جایگاه ارزشمند دانشگاه فنی و حرفه ای پرداخت .

دکتر دهقانی  اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای با توجه به نیاز بازار کار در جامعه به تربیت نیروهای فنی ، کاربردی و متخصص می پردازد که برای رسیدن به این هدف مهم می باید زیرساخت ها و پشتوانه هایی را به همراه داشته باشد .

وی  با اشاره به سرانه دانشجویی در کشور و قوانین موجود پیرامون اعضای هیات علمی دانشگاه ، مشکلات و کمبود بودجه برای ارتقا و به روز رسانی ساخت و تجهیزات کارگاه ها و آزمایشگاه ها ، سالن ها ، کلاس های درس  و تهیه بستر مناسب برای استفاده اساتید و دانشجویان از فضای مجازی در جهت ایجاد ارتباط موثر در بحث آموزشی مطالبی را مطرح کرد .

در ادامه  معاون مالی واداری دانشکده فنی و حرفه ای شهرکرد از نمایند شهرستان بروجن خواست تا با ارائه تدابیر اندیشمندانه ی خود مشکل اساسی آب شرب دانشکده فنی پسران بروجن را برطرف نماید چرا که سال ها است که با این معضل دست  و پنجه نرم می کنند و با توجه به مسائل روز و تاکید وزارت بهداشت و ستاد کرونا ، باید در این خصوص به سلامت دانشجویان و سایر همکاران دقت نظر داشته باشیم .

نماینده محبوب و سخت کوش شهرستان بروجن  در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاشهای کلیه اساتید و کارکنان دانشگاه ، حمایت قاطع و کامل خود را از دانشگاه فنی و حرفه ای ابراز داشت و با استقبال از پیشنهادها، قول مساعد خود جهت پیگیری امور و بازدید از مکان های موجود در یک فرصت مناسب را اعلام نمود .

دکتر جعفری گفت:  معضل کمبود آب در بخش‌های شرب، کشاورزی و صنعت محسوس است و با رفع این معضل تحول بزرگی در شهرستان بروجن ایجاد خواهد شد .

وی ضمن قول همکاری با مسئولین دانشگاه فنی اذعان داشت در آینده امکان دیداری با یکی از وزیران مربوطه را برای شما فراهم خواهم کرد .