عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی

برگزاری هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران

مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از برگزاری هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران از ۲۵ الی ۲۷ آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وب دا، دکتر مهران وطنچیان افزود: این کنگره از سوی شورای عالی اخلاق پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مشارکت سازمان ها و  ارگان های ذیربط به شکل مجازی برگزار می شود.

وی بیان کرد: کنگره مذکور با بهره گیری از تجربیات اساتید و متخصصان حوزه اخلاق پزشکی و تاکید بر همه گیری کووید ۱۹ و آموزش اخلاق حرفه ای، فرصت مناسبی را برای بیان چالش های اخلاقی مطرح در زمینه همه گیری کووید ۱۹، اصول اخلاقی مدیریت همه گیری و ملاحظات کاربردی در اجرای اصول اخلاقی آن فراهم خواهد ساخت .

دکتر وطنچیان با بیان اینکه فرصت ارسال مقالات از ۱۰ مهرماه  لغایت ۱۰ آبان ماه است، گفت: این کنگره دارای امتیاز بازآموزی برای همه مشمولان آموزش مداوم و نیز امتیاز فرهنگی برای اعضای هیات علمی است.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران، آثار خود را به آدرس اینترنتی info@imec۸.ir و یا سایت imec۸.ir ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۰۰۳۵۴۱ تماس حاصل کنند.