عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس: زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در جنوب استان بوشهر تقویت شود

حجت‌الاسلام موسی احمدی در آیین افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان دیر اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی بنده ارتقا سطح سلامت حوزه انتخابیه بوده است.
وی گفت: یکی از موضوعاتی که بعد از اعتماد مردم و توفیق حضور در مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت بحث بیمارستان و تکمیل و تجهیز آن بود که با برگزاری جلسات و رایزنی‌های متعدد و مستمر خوشبختانه امروز شاهد راه‌اندازی بخش دیگری از این بیمارستان هستیم.
حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به وضعیت بیمارستان و پیشینه آن گفت: هر کجا که نیاز باشد و منافع مردم در میان باشد در کنار مردم هستیم و پیگیر دغدغه پرسنل از قبیل وضعیت استخدامی، مطالبات، حقوق و بیمه هستم.
امام جمعه دیر نیز در این آئین با تقدیر از تلاش مدافعان سلامت در ایام شیوع کرونا گفت: یکی از آرزوهای دیرینه مردم راه‌اندازی و تکمیل بیمارستان بوده که با تلاش همه عزیزان امروز شاهد راه‌اندازی اتاق عمل و زایشگاه آن هستیم.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی با اشاره به هفته سالمندان گفت: یکی از معضلات جدی کشور بحث پیری جمعیت است که باید این مسئله و زنگ خطر را جدی گرفت و برنامه‌ریزی برای تسهیل امر ازدواج جوانان و فرزند آوری داشت.
انتهای پیام/ ۳۰۵۰- ح.ن