عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دومین وبینار فناوری در خدمت درمان برگزار می شود



دومین رویداد فناوری در خدمت درمان توسط  دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی ۱۵ مهرماه به صورت مجازی  برگزار می شود.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی (sbmu) ، این وبینار توسط معاونت درمان دانشگاه  با همکاری مدیریت توسعه نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر به منظور ترویج فرهنگ همکاری میان فناوران و تیم درمان برگزار می شود.

در این وبینار که روز سه شنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به صورت مجازی برگزار می شود، روسا و مدیران و متخصصان بیمارستان های آیت اله طالقانی، شهید مدرس، مسیح دانشوری، شهدای تجریش، امام حسین (ع) و لقمان حکیم به طرح نیازهای خود پرداخته و فناوران نیز محصولات و خدمات خود را در راستای رفع  این نیازها معرفی می کنند.

هدف از برگزاری این رویداد ترویج فرهنگ ( culture) همکاری میان فناوران و تیم درمان و یاری‌رسانی به صنعت سلامت  کشور در شرایط اپیدمی کرونا است.

شرکت در این وبینار برای عموم فعالان حوزه درمان کشور و فناوران علاقمند به فعالیت در این حوزه رایگان است و علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۰۰۰۴۶۳۷۰ از طریق واتس آپ مکاتبه کنند.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع