عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

خطر موج سوم کرونا بیخ گوش همشهریان/ عبور شمار مبتلایان به کرونا در شهرستان فسا از مرز ۲۸۰۰ نفر/زدن صحیح ماسک، فاصله فیزیکی۲متری و شستشوی مرتب دستها هر سه با هم برای در امان بودن از این بیماری

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: تعداد موارد کرونای مثبت شهرستان تا نهم مهرماه به ۲۸۳۴ نفر رسیده است که ۲۳۴۵ بیمار بهبودی قطعی یافتند .
به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی افزود: مثبت شدن بیش از ۵۰ درصد از تست های روزانه زنگ خطری برای همه مردم است.
وی تاکید کرد: با سه کار ساده و مهم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی ۲ متری و دوری از تجمعات و  شستشوی دستها می توان از این شیب صعودی پیشگیری کرد .
معاون بهداشت دانشگاه ادامه داد: متاسفانه شاهد هستیم که با کاهش حساسیت ها، عده ای از همشهریان ضمن عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت فاصله فیزیکی، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی تفاوت هستند که نتایج این بی توجهی ها در آینده مشخص و عواقب جبران ناپذیری در پی خواهد داشت. لذا از مردم عزیز تقاضا داریم با تذکر به این افراد، مدافعان  سلامت را در مبارزه نفس گیر با ویروس کرونا کمک نمایید.
دکتر کریمی مجددا از والدین درخواست کرد: آموزش مجازی برای دانش آموزان را نسبت به حضور آنها در مدارس انتخاب کنید و فعلاً از حضور دانش آموزان در مدارس خودداری کنید، چون شاهد مثبت شدن جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان عزیز بوده ایم .