عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

گردنه سنان در محور فسا- زاهدشهر قربانی دیگری گرفت/۱ کشته و ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فسا گفت: شب گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید و پژو در محور فسا – جهرم حدفاصل گردنه سنان، یک نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند .

به گزارش وب دا فسا؛ جواد افضلی فر افزود: در ساعت ۱۵ دقیقه بامداد ۹ مهرماه، طی تماس با ستاد هدایت اورژانس و اعلام گزارش تصادف، بلافاصله دو تیم اورژانس از پایگاههای صحرارود و فدشکویه به محل حادثه اعزام شدند .

وی با اشاره به انجام اقدامات اولیه درمانی برای ۳ مصدوم حادثه ادامه داد: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو پراید که بعلت آسیب های شدید در سر صحنه جان باخته و در داخل خودرو گیر کرده بود با تلاش نیروهای آتش نشانی فسا رها سازی شد و سه مصدوم دیگر نیز به وسیله سه خودرو آمبولانس به بیمارستان فوق تخصصی حضرت ولی عصر(عج) فسا انتقال داده شدند .

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فسا با بیان اینکه سرعت کم و هوشیاری مداوم، لازمه ی رانندگی بی‌ خطر در شب هستند، توصیه کرد: قبل از رانندگی در شب از وضعیت خیابان ‌ها و حتی جاده‌ ها اطلاع حاصل کرده به علایم راهنمایی و ‌رانندگی از جمله تابلوها و وسایل نقلیه بیشتر توجه کنیم .