عمومی | دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش

حوزه های برتر برنامه عملیاتی سال ۹۸ دانشکده علوم پزشکی گراش

به گزارش روابط عمومی ، پس از ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، حوزه های معاونت توسعه مدیریت و منابع برای سومین سال متوالی و سازمانهای مردم نهاد و خیرین  برای دومین سال متوالی  و حوزه اورژانس برای نخستین بار حوزه های برتر کشوری شناخته شدند.

عبدالهادی زائری، مدیر برنامه ریزی دانشکده در این باره گفت:«در سال ۹۸ در ۱۶ حوزه در برنامه ریزی عملیاتی  شامل بهداشت، درمان، غذاودارو، آموزش، تحقیقات و فناوری، دانشجوئی و فرهنگی، طب سنتی، پرستاری، بازرسی ،آمار و فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی ، سازمانهای مردم نهاد و خیرین، حراست، حقوقی و امور مجلس، روابط عمومی،  و اورژانس فعال بودیم.

وی افزود:« در سال ۹۸ حدود ۱۴۲۴  فعالیت مشترک و اختصاصی در حوزه های مختلف داشتیم که از این مجموع حوزه بهداشت با داشتن  ۱۷ درصد وزن فعالیتهای مشترک بیشترین سهم در برنامه عملیاتی داشته اند.

زائری ضمن تشکر از پیگیری ها و حمایت دکتر احمد عبدالهی رییس دانشکده و دکتر مهدی محسن زاده معاون توسعه مدیریت ومنابع ، مبنی بر اهتمام هر چه بیشتر حوزه ها ی مختلف گفت:«  پس از ارزیابی های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، حوزه های معاونت توسعه مدیریت و منابع برای سومین سال متوالی و سازمانهای مردم نهاد و خیرین  برای دومین سال متوالی  و حوزه اورژانس برای نخستین بار حوزه های برتر کشوری شناخته شدند، همچنین حوزه های روابط عمومی و پرستاری   با ۱۰۰ درصد پیشرفت ، تمام سیاستهای برنامه ریزی شده وزارت بهداشت را عملیاتی کردند.

وی تصریح کرد: حوزه های  غذا و دارو  و معاونت درمان با عملکرد بسیار خوبی توانستند جایگاهی بالاتر از میانه کشوری کسب نمایند. همچنین حوزه های آمار و فناوری اطلاعات، معاونت بهداشت  و بازرسی با عملکردی خوب ، ازحوزه های موثر در  پیشرفت برنامه ریزی عملیاتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش بودند.

عبدالهادی زائری در پایان با بیان اینکه در سال ۹۸  وضعیت پیشرفت برنامه ریزی بهتری نسبت به سال های قبل داشتیم  از همکارانی  که در بهبود جایگاه برنامه ریزی علوم پزشکی گراش سهیم بودند قدردانی کرد.