عمومی | پژوهشگاه فضایی ایران

تقدیر از همکاران حوزه ایمنی و سلامت پژوهشگاه فضایی ایران

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، صبح روز دوشنبه هفتم مهر سال جاری، دکتر حسین صمیمی، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، طی نشستی با همکاران حوزه ایمنی و سلامت پژوهشگاه؛ ضمن ارج نهادن به تلاش همکاران این حوزه، نقش ایمنی را در پژوهشگاه بسیار پررنگ و تاثیرگذار دانست و از زحمات این تیم تقدیر نمود.

بنابر این گزارش، دکتر صمیمی ضمن بحث و گفتگو با همکاران حوزه ایمنی و سلامت، با اشاره به اهمیت بالای سلامت نیروی ارزشمند انسانی مجموعه پژوهشگاه، فعالیت‌های حوزه ایمنی و سلامت را بسیار خطیر دانست و خاطرنشان ساخت که در بحران شیوع ویروس کرونا نیز اقدامات موثری در  خصوص پیشگیری و سلامت همکاران از سوی این مدیریت انجام شده است.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران، علاوه بر توسعه زیرساخت فنی، توسعه فرهنگ ایمنی را به همکاران این حوزه توصیه نمود و ضمن ملاحظه گزارشی از فعالیت‌های اخیر کارکنان حوزه ایمنی و سلامت؛ با اهدای لوح سپاس، از زحمات این گروه تقدیر به عمل آورد.



متن لوح سپاس بدین شرح است:

همکاران ارجمند حوزه ایمنی  و سلامت پژوهشگاه فضایی ایران

ایمنی رکن اصلی سلامت جسم و جان همکاران است. از آنجایی‌که در مجموعه پژوهشگاه فضایی ایران، با نگاه ویژه به منابع ارزشمند انسانی، حفظ کرامت و سلامت همکاران از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بر این باوریم که ایمنی در کار مانند پیشگیری به جای درمان بوده و به مراتب مهم‌تر و آسان‌تر است.

از این‌رو، در آستانه ۷ مهر، روز ایمنی که در واقع روز فداکاری و گذشت است، از شما همکاران ارجمند حوزه ایمنی و سلامت که در عرصه توسعه فرهنگ ایمنی و پیشگیری تلاش نموده و گام‌های موثری برداشته‌اید، تقدیر می‌نمایم.

سلامتی، پیروزی و کامیابی روزافزون شما همکاران محترم را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف پژوهشگاه فضایی ایران، از درگاه ایزد یکتا خواستارم.

حسین صمیمی
رئیس پژوهشگاه فضایی ایران