عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

پاسخ به پرسش ها و مشکلات بیمه ای اعضای نظام مهندسی آذربایجان‌غربی

در جلسه مدیرکل تامین اجتماعی استان با رئیس نظام مهندسی آذربایجان غربی، شرایطی فراهم شد تا به پرسش ها و مشکلات بیمه ای اعضای نظام مهندسی آذربایجان‌غربی پاسخ داده شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی، مقصود مقدمی‌کیا مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و معاونین با بهرنگ دیلمقانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان‌غربی در ارتباط با اجرایی کردن بخشنامه جدید بیمه سازمان تامین اجتماعی به شماره ۶۷۰/۱ و تسریع در اجرایی کردن آن و حل مشکلات پیش‌آمده  و پرسش به سوالات همکاران و اعضای سازمان استان جلسه‌ دو ساعته‌ای را برگزار کردند.

در این جلسه که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد، مدیرکل و معاونین سازمان بیمه تامین اجتماعی به سوالات تلفنی مهندسین عضو نظام مهندسی ساختمان استان آذربابجان‌غربی که در خصوص اجرای بخشنامه شماره ۶۷۰/۱ سازمان بیمه تامین اجتماعی با مشکل مواجه شده بودند,پاسخ داد.

همچنین برخی مشکلات اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان نیز بعد از مساعدت مدیرکل تامین اجتماعی و تسریع در انجام آن به واحد مربوطه ارجاع داده شد.

هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی در راستای حل مشکلات اعضا و تسریع در اجرای بخشنامه فوق و ایجاد شرایط مناسب و اقدامات درخور مهندسان، ارتباط گسترده‌ای با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صنف را در دستور کار قرار داده و برگزاری جلسه‌ با تامین اجتماعی برای حل مشکلات و سوالات بیمه ای اعضا در این راستاست.