عمومی | دانشگاه لرستان

معارفه دکتر مرادی به عنوان سرپرست جدید مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان/ تقدیر از دکتر نایب زاده




سرپرست جدید مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با حضور رئیس دانشگاه لرستان، معارفه و از زحمات مدیر پیشین، تقدیر شد.

با حکم دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر سیروس مرادی به عنوان سرپرست مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، منصوب شد.

روز یکشنبه، ۶ مهرماه، با حضور دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، دکتر احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و افشین مرادی فرد، رئیس حوزه ریاست دانشگاه، دکتر سیروس مرادی، عضو هیئت علمی گروه ریاضی، به عنوان سرپرست جدید مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، معارفه و از دکتر حسن نایب زاده، مدیر پیشین، تقدیر شد.

دکتر حسن نایب زاده با حکم رئیس دانشگاه (دکتر خسرو عزیزی)، به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان منصوب شده است.

دکتر خسرو عزیزی، در نشست معارفه و تکریم که در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد، گفت:«خوشبختانه جناب آقای دکتر نایب زاده، خلاقیت ها و تلاش های خوبی در راستای تقویت آموزش مجازی و الکترونیکی در شرایط شیوع کرونا داشتند و شاهد بودیم چند جلسه دفاع پایان نامه در دانشگاه لرستان به صورت مجازی برگزار شد و مشکل خاصی هم در این زمینه نداشتیم».

دکتر عزیزی تشریح کرد:«اقدامات خوبی در دانشگاه لرستان در جهت سوق دادن پایان نامه های دانشجویی به سمت کاربردی شدن و تقاضامحوری متناسب با نیازها و ظرفیت های درون استانی، انجام شده است که البته نیاز است این گونه اقدامات، هرچه بیشتر گسترش یابند تا مفهوم دانشگاه جامعه محور، تقویت شود».

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد:«بین دانشگاه و جامعه بایستی ارتباط مستمر و پایدار وجود داشته باشد و به همین منظور، نیاز است بین بخش های آموزش، پژوهش و دفتر ارتباط با جامعه و صنعت، در جهت اینکه تحقیقات، پژوهش ها و پایان نامه ها هرچه کاربردی تر شوند ارتباطات گسترده تری، برقرار شود».

وی افزود:«دانشگاه جامعه محور، دانشگاهی است که آموزش، تحقیق و پژوهش در آن متناسب با نیازها و ظرفیت های محلی، استانی، منطقه ای و ملی فعالیت‌ نماید و در این راستا، مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان اقدامات خوبی انجام داده است که باید ادامه یابند».

دکتر خسرو عزیزی، حکم انتصاب دکتر سیروس مرادی را به وی ابلاغ و از دکتر حسن نایب زاده، مدیر پیشین تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، تجلیل کرد.