عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

بازدید دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی از نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای ۵

دانشگاهیان دانشگاه محقق اردبیلی از نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای ۵ هفته دفاع مقدس بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در این بازدید گفت: شهدا، ایثارگران و رزمندگان جان خود را کف دست گرفتند و با دفاع از کشور و نظام و انقلاب اسلامی امنیت ملی کشور را تضمین کردند.
دکتر عزیز حبیبی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس کشور ابزار و تجهیزات خاصی نداشت، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با روحیه بسیجی و کار جهادی از کشور دفاع کردند و باید هر یک از ما در مسئولیت خود کار جهادی انجام دهیم تا ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم تا زیربنای امنیت ملی خود را تحکیم و تقویت کنیم.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل هم گفت: شهدا و ایثارگران برای دفاع از کشور از جان خود گذشتند و امروز ما باید آنها را الگوی خود قرار داده و مسیر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی را محکم و با قدرت تمام ادامه دهیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حسنی اضافه کرد: باید در مسیر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه خود باشیم و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نکنیم.
یادآور می شود که این برنامه به همت پایگاه مقاومت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.