عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

برگزاری سومین دوره آزمون گواهینامه نوع دوم ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

برگزاری سومین دوره آزمون گواهینامه نوع دوم ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی

در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

مرتضی ملک‌یارند رییس گروه برنامه‌ریزی آموزش و سنجش دفتر آموزش کارکنان موسسه آموزش و ترویج کشاورزی از برگزاری سومین دوره آزمون گواهینامه نوع دوم کارکنان وزارت جهاد کشاورزی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس، به گفته وی آزمون سومین دوره گواهینامه نوع دوم کارکنان وزارت جهاد کشاورزی برای مقطع کارشناسی ارشد توسط اداره آموزش کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس به میزبانی شیرازانجام می شود، که همزمان با شیراز در دو حوزه تهران و مشهد راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲ مهرماه سال ۹۹ با تعداد ۲۹ نفر شرکت کننده برگزار شد.

گفتنی است پذیرفته شدگان در این مرحله از آزمون مذکور پس از ارائه  پایان نامه، شرایط احراز دریافت گواهینامه کارشناسی ارشد( نوع دوم) از سازمان امور استخدامی کل کشور را کسب می نمایند .

یادآور می گردد از آنجایی که اداره آموزش کارکنان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس و علیرضا افشارمنش  بعنوان رییس این اداره  کارشناس ارشد منطقه ۲ کشور معرفی شدند در پی آن شیراز متولی برگزاری اینچنین آزمون هایی در منطقه ۲ جنوب کشور است.  همین امر موجب شد تا  آزمون مذکور با شرکت تعداد ۱۲ نفر از کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان های فارس، چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد در حوزه  شیراز حضورپیدا نموده و در آزمون شرکت نمایند.

لازم به ذکر است که در سال گذشته نیز سه نفر از کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی فارس در آزمون مذکور پذیرفته شده و در حال ارائه و اجرای پایان نامه می باشند. این نوع آموزش ها جریانی است که طی آن فرد دانش، مهارت و نگرش‌های مناسب برای ایفای نقش خاصی را می‌آموزد و آموزش کارکنان عبارت از بهبود نظام‌مند و پی در پی شاغلین از نظر دانش‌ها، مهارت‌ها، توانائی‌ها و رفتارها است که به رفاه آن‌ها کمک می‌کند و شرایط مناسبی را برای احراز مقام بالاتر فراهم می‌آورد . لذا آموزش کارکنان می‌تواند منجر به ایجاد یا ارتقای سطح نگرش، مهارت‌های شغلی و اجتماعی، دانش، آگاهی و همچنین رفتار مطلوب و متناسب با ارزش‌های پایدار جامعه در افراد شاغل شود .