عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

آزمون عملی کنکور سراسری رشته تربیت بدنی برگزار شد

مدیرگروه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای اولین‌بار آزمون عملی کنکور سراسری در رشته تربیت‌بدنی برای مقطع کارشناسی برگزار شد.
دکتر مهرداد محرم زاده در گفتگو با روابط‌عمومی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: آزمون عملی آقایان در ۲۸ شهریور و آزمون عملی خانم‌ها در ۲۹ و ۳۰ شهریورماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی از جمله حضور کامل پزشک، آمبولانس، تیم سنجش بینایی، حرکات اصلاحی و با حضور نماینده سازمان سنجش و نماینده پژوهشگاه تربیت‌بدنی وزارت علوم (خانم و آقا) و با بهره‌گیری از همکاران گروه و اداره تربیت‌بدنی دانشگاه و دانشجویان دکترا و داوران برگزار شد.
وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم بعد از سال‌ها با گرفتن مجوز دکترای مدیریت ورزشی که روز چهارشنبه دوم مهرماه ۹۹ زمان مصاحبه متقاضیان می‌باشد، ضمن ایجاد شرایط مناسب برای توسعه فعالیت‌های اعضای گروه مدیریت ورزشی امنیت خاطری برای متقاضیان دکترای مدیریت ورزشی استان اردبیل در خصوص ادامه تحصیل در دانشگاه محقق اردبیلی فراهم آوردیم.
مدیرگروه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: نشریه JournalAdvancedSportTechnology(JAST) نشریه علمی‌پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی به زبان انگلیسی بعد از سه سال نداشتن شرایط ارزیابی با انجام اقدامات قابل‌توجه در نمایه‌سازی‌های لازم و منطبق سازی نشریه با آیین‌نامه‌های روز و بهبود و ارتقای سطح فرایند چاپ مقالات خوشبختانه برای اولین‌بار توانستیم در ارزیابی پایان سال ۹۸ رتبه (ب) را از کمیسیون نشریات وزارت بگیریم که هم رتبه با نشریه‌های مدیریت ورزشی دانشگاه تهران، پژوهشگاه تربیت‌بدنی وزارت علوم، دانشگاه گیلان و همدان شد و نکته مهم اینکه در بین نزدیک ۳۰ نشریه مرتبط با حوزه تربیت‌بدنی فقط دو نشریه در تهران رتبه الف آن هم به زبان فارسی گرفتند.
محرم زاده اضافه کرد: مجوز اولین نشریه انگلیسی‌زبان مدیریت ورزشی با عنوان ResearchIn SportManagement andMarketing مجوز انتشار از وزارت ارشاد گرفته و در حال اتمام شماره اول می‌باشد و در پایان سال برای گرفتن رتبه به کمیسیون نشریات وزارت ارسال می‌کنیم.
لازم به ذکر است در کنکور عملی دکتر مهرداد محرم زاده نماینده تام‌الاختیار و رئیس‌کل آزمون عملی در دانشگاه محقق اردبیلی بود و سردبیر هر دو نشریه مذکور دکتر مهرداد محرم زاده می‌باشد.