عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

ظرفیت های خوبی برای توریسم درمانی در منطقه جنوب فارس ایجاد شده است - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱

امروز سه شنبه ۱ مهر ماه ۹۹، هیئت رییسه مشترک دانشگاه علوم پزشکی جهرم با هیئت رئیسه دانشکده علوم پزشکی شهرستان گراش

در ابتدای این نشست، توسط  روسای هر دو دانشگاه و دانشکده مطرح شد...

دکتر احمد عبدالهی رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش :

در چند سال گذشته توسعه حوزه درمان و بهداشت شهرستان جهرم بسیار خوب بوده است و ظرفیت خوبی برای توریسم درمانی در منطقه جنوب فارس ایجاد شده است.


هر دو دانشگاه و دانشکده می توانند با استفاده از توانمندی ها و اشتراک خود در زمینه هایی چون درمان، بهداشت، غذا و دارو، آموزش و پژوهش با یکدیگر همکاری خوب داشته باشند.

با همکاری و مساعدت می توان زمینه های تحول را در هر دو دانشگاه و دانشکده ایجاد کرد و برخی از رشته های نوین و بین رشته ای را بصورت مشترک داشته باشیم.


دکتر محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

از گذشته شهرستان گراش در حوزه درمان نام آور بوده است.

خیرین گرانقدر گراش نقش مهمی در توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی این شهرستان داشته است. این موضوع بسیار ستودنی و جای تقدیر دارد.

با همکاری خوب هر دو دانشگاه و دانشکده در زمینه درمان، بهداشت، پژوهش و آموزش می توان گام های بلندی برای پیشرفت برداشت و نیاز های منطقه را بر طرف نمود.

می بایست هر دو دانشگاه و دانشکده برای تحقق پیشرفت های آموزشی و پژوهشی، مطالبات خود را نسبت به دانشگاه مادر افزایش دهند و در امر آموزش جهشی نوین داشته باشند.

گرفتن ماموریت های ملی و استانی بایستی اولویت هر دو مرکز باشد و در راستای بهتر انجام شدن ماموریت های ملی و استانی خوب است که هر دو دانشگاه و دانشکده با هم عمل کنند و مامورتهایی را بصورت مشترک به عهده بگیرند.
این جلسه به میزیانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در سالن شهید ایرانمنش دانشگاه برگزار شد.