عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

توسط حجت الاسلام مستشاری انجام شد:قدردانی مدیرحفاظت آزمون استان ازرئیس دانشگاه آزاداسلامی قم

مدیر حفاظت آزمون استان قم در نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم از سیف الله فضل الهی به جهت برگزاری دقیق آزمون های سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور قدر دانی کرد.

به گزارش روابط عمومی،مدیر حفاظت آزمون استان قم از سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم به جهت برگزاری دقیق آزمون های سراسری سازمان سنجش و آموزش کشور اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری  با اهداء لوح سپاس قدر دانی کرد.

در متن لوح سپاس محمود رحیمی مدیر حفاظت آزمون استان قم خظاب به سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم آمده است :«برادر گرامی جناب آقای دکتر سیف اله فضل الهی با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات دلسوزانه،موثر و مفید شما به عنوان ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قم جهت برگزاری آزمون های سراسری سال ۱۳۹۹ مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام و توفیقات روز افزونتان را از درگاه ایزد منان خواستارم .

در ادامه این لوح آمده است : امید است با استعانت و تاییدات باری تعالی ،تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

گفتنی است بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان سنجش و آموزش کشور وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در برگزاری آزمون‌های سراسری تحصیلات تکمیلی اعم از کارشناسی ارشد و دکتری که در مجتمع دانشگاهی پردیسان این واحد دانشگاهی برگزار شد، توانست از بین ۵۲۴ حوزه امتحانی رتبه نخست رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از لحاظ فاصله‌گذاری اجتماعی(فاصله صندلی داوطلبان) و الزامات بهداشتی توسط عوامل اجرایی به خود اختصاص دهد.

یادآور می شود لوح سپاس مدیر آزمون های استان قم توسط حجت الاسلام علیرضا مستشاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی قم به دکتر سیف اله فضل الهی اهداء گردید.