عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

بیانیه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس

سرافرازی پیوست مقاومت و مجاهدت است و به‌ظاهر مجاهدان می‌آیند و می‌روند اما فرهنگ مقاومت، با نام شهدا باقی می‌ماند و با شهادت نه نابود و نه منزوی می‌شود بلکه نهادینه می‌گردد.
امنیت ما مرهون رهبری‌های حکیمانه امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و بصیرت و مقاومت مردم است.
هشت سال دفاع مقدس نماد قله رفیع مقاومت در تاریخ ایران اسلامی و الگوی مقاومتی موفق در داخل و درصحنه روابط بین‌الملل بوده و از برجسته‌ترین افتخاراتی است که در تاریخ ایران اسلامی به یادگار خواهد ماند وبا مجاهدت و ولایت مداری است که می‌توان با آرمان امام راحل رضوان‌الله تعالی علیه و شهیدان میثاق بست.
مقاومت عزت را رقم می‌زند و کنار آمدن با دشمن، ننگ و ذلت را در پی دارد.
امسال در حالی این هفته، گرامی داشته می‌شود که برخی، از صحنه آزمایش‌ها سرافراز بیرون آمدند همچون سردار سرافراز شهید سلیمانی، شهدای مدافع حرم، پزشکان، پرستاران و شهدای مدافع سلامت و برخی سرافکنده و شرمسار همچون سازشکاران با ظلم و تباهی همانند برخی کشورهای عربی.
این روزها توسل رژیم منفور صهیونیستی به کشورهای عربی نشان‌دهنده وضعیت استیصال و نابودی آن و وجود بحران‌های متعدد در این رژیم است.
علنی شدن چهره‌های پلید حکام جیره‌خوار و وابسته به استکبار باعث فعال‌سازی بیداری کوه‌های آتش‌فشان مردمی خواهد شد.
دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، ضمن ادای احترام به شهدای والامقام و خانواده‌های معظم آنان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز، آغاز هفته دفاع مقدس و چهلمین سالگرد این هفته غرورآفرین را گرامی می‌دارند.