عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

پیام مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی- مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن پیام به این شرح است؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم

سلام خدا و اولیاء او بر شهدا که هم زندگی و هم مرگشان مایه‌ی اعتلای جامعه اسلامی است.

رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

هشت سال دفاع مقدس ملّت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، حماسه ی بزرگی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول درعرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران زمین بر جای بگذارد.

امروز بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی، در صف مقدم رهروان امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر بایستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاورمردی‌های تمامی شهیدان، رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، این ایام غرورآفرین را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا و همکاران گرانقدر در دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریک عرض می‌نمایم.

علی اسماعیلی

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری