عمومی | دانشگاه علوم پزشکی گیلان

هفته دفاع مقدس؛ تجلی فرهنگ ایثار و شهادت در مدافعان سلامت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است :

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و جانفشانی های مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است که در چهل سال پیش، برای حفاظت از مرز و بوم کشور با تاسی از سید و سالار شهیدان و فرهنگ عاشورایی حماسه آفریدند .

در چند ماهه اخیر، جنگی دیگر با ویروسی منحوس در کشور آغاز شد و حال و هوای هشت سال دفاع مقدس را در یادها زنده کرد. در این جنگ نابرابر، مدافعان سلامت همچون مدافعان وطن، جامه رزم پوشیدند و برای حفظ سلامت مردم به میدان آمدند و تعدادی نیز در راه خدمت رسانی به بیماران به خیل شهدا پیوستند .

در این میان درکنار همه آحاد جامعه ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی نیز به یاری حوزه سلامت کشور آمد و در این نبرد سخت، در کنار مدافعان سلامت، مصداق واقعی دفاع مقدس از مردم را معنا بخشید .

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس که یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران محسوب می شود، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری خالصانه و صادقانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتی روز افزون برای مردم شریف ایران مسالت دارم .

دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان