عمومی | مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس

برگزاری جلسه کمیته توسعه منابع مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس

برگزاری جلسه کمیته توسعه منابع مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس
به گزارش روابط عمومی و بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس جلسه کمیته توسعه منابع مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی منابع طبیعی فارس  در روز شنبه ۲۹ شهریور ۹۹ در این مرکز تشکیل شد.
در این جلسه آقایان حسینی معاون پشتیبانی، جرعه نوش رئیس اداره برنامه، بودجه و آمار، استخر رییس ایستگاه تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی زرقان, غلامپور مسئول کارآفرینی و دیگراعضای کمیته آقایان محمودیان فرد، شیروانی، ایزدی، فروزان و طهماسبی حضور داشتند. در ابتدا حسینی معاون پشتیبانی توضیحاتی در خصوص وضعیت درآمدی مرکز ارائه داد. محمودیان فرد عضو کمیته نیز در مورد توجه به زیرساخت ها و منابع موجود، الگوسازی تولید در هر منطقه و آزادی عمل در ارائه روش های جدید صحبت نمود. جرعه نوش رئیس اداره برنامه، بودجه وآمار نیز گزارشی در خصوص انواع درآمد و هزینه های مرکز در شش ماهه اول سال جاری ارائه و در ادامه جلسه اعضا پیشنهاداتی در خصوص راهکارهای افزایش تولید در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس بیان نمودند که شامل موارد  مشروح زیر است:
توجه به توسعه قراردادهای پژوهشی، بررسی منابع موجود در هر ایستگاه، لزوم تشویق مجریان و همکاران موثر در تولید درآمد، تولید نهال، توسعه خدمات آزمایشگاهی، توزیع مناسب امکانات برای درآمد زایی و  در نهایت بحث ایجاد حق انگیزه در پرسنل مطرح گردید.