عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

وبینار تخصصی تشخیص ودرمان کودکان مبتلابه کرونا به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی قم برگزار شد

وبینار تخصصی تشخیص و درمان کودکان مبتلابه کرونا به میزبانی باحضوردانشجویان و پزشکان دانشکده علوم پزشکی و جمعی از مسئولین در دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی قم،وبینار تخصصی با محوریت تشخیص و درمان کودکان مبتلا به کرونا و راهنمایی والدین دربرخوردبا کودک مبتلا به کرونا به همت بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم با همکاری دیگر نهاد های استان در تالار غدیر این واحد دانشگاهی برگزار شد.

این وبینار که به صورت حضوری و غیرحضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی وفاصله گذاری اجتماعی برگزارشد،دکتر محمدجواد قاسم زاده متخصص کودکان وعضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم و دکتر منیره رموزی متخصص فیزیولوژی و مدرس دانشگاه مطالب خود را با موضوع تشخیص و درمان کودکان مبتلا به کرونا بیان کردند.

گفتنی است وبینار تخصصی تشخیص ودرمان کودکان مبتلابه کرونا با حضور دکتر سیف اله فضل الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم،دکتر حیدرعلی جهانبخشی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان و دکتر احمد معصومی معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم و جمعی از پزشکان و دانشجویان علوم پزشکی استان قم در دانشکده پزشکی این واحد دانشگاهی برگزارشد