عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی



معاون درمان دانشگاه در پیامی ۲۶ شهریورماه سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ را به تلاشگران این عرصه به ویژه پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به نقل از معاونت درمان، در این پیام آمده است:

۲۶ شهریورماه که به عنوان «روز فوریت‌های پزشکی و اورژانس» نام‌گذاری شده، فرصت مغتنمی است تا تلاش‌های جهادگرانی را به یاد بیاوریم که به صورت شبانه روزی در رویدادهای گوناگون زندگی، از یک سانحه رانندگی تا حوادث گسترده تر در کنار ما هستند.

کشور ما ایران به دلیل وسعت و تنوع آب وهوایی با حوادث طبیعی بسیاری از قبیل زلزله، سیل، طوفان و گرد و خاک روبرو است؛ و در چند سال اخیر نیز اتفاقات بسیاری را شاهد بوده ایم. امروز نیز که با بحران شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور درگیر هستیم، همکاران اورژانس پیش بیمارستانی و بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها با تلاش صادقانه، روحیه مهرورزی به انسان ها و بهره مندی از علم و مهارت همراه دیگر فعالان عرصه سلامت در نجات جان انسان ها هستند.

اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های شایسته و ارزشمند تمامی کارکنان مرکز حوادث و فوریت های پزشکی مخصوصا همکاران عزیزم در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، و سپاس از همتی که ایشان در خدمت رسانی به بیماران و مصدومان دارند، از خداوند مهربان تداوم خدمت به جامعه و سلامت و سعادتمندی برای این عزیزان را خواستارم.

انتهای پیام/

کدخبرنگار: ۷۷۰۰ س.ع