عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

افزایش فوتی های کرونا در شهرستان فسا به ۲۲ نفر/ افزایش مبتلایان به ۲۲۶۲ نفر/تاکید بر استفاده از ماسک در بیرون از منزل و رعایت فاصله اجتماعی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بیمار فسایی مبتلا به کرونا دارای بیماری زمینه ای قلبی و ریوی، علیرغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی بخش ویژه کرونای بیمارستان شب گذشته درگذشت.

به گزارش وب دا فسا؛ دکتر جلال کریمی بیان کرد: تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا در شهرستان فسا تا ۲۰ شهریورماه به ۲۲۶۲ نفر رسیده است که از این تعداد مبتلا تاکنون ۱۹۱۰ نفر بهبودی قطعی یافتند .

وی با تاکید بر اینکه بی توجهی به علایم بیماری و مراجعه دیرهنگام به پزشک ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد، افزود: مردم بخصوص سالمندان هر گونه علایم بیماری، تب، تنگی نفس، بدن درد و ... را جدی بگیرند و به پزشک یا کلینیک بیماریهای حاد تنفسی مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشگاه با تاکید بر ضرورت مراقبت از سالمندان و کودکان در برابر ویروس کرونا از مردم درخواست کرد:از پارک نشینی های خانوادگی شبانه، تجمعات، دورهمی و میهمانی های خانوادگی خودداری نموده و از تردد بدون ماسک در سطح شهر و فروشگاهها پرهیز نمایند.

دکتر کریمی اضافه کرد: استفاده از ماسک در بیرون از منزل خصوصا توسط جوانان و کودکان جهت مراقبت از سالمندان ضروری است .