عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری جلسه شورای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان گلستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان، سومین جلسه شورای دانشگاه فنی و حرفه ای استان در سال ۱۳۹۹ در روز سه شنبه  راس ساعت ۱۰ صبح با موضوع:

  1. ارائه گزارش در خصوص چگونگی هزینه کرد اعتبارات ، تعمیرات و خرید تجهیزات آزمایشگاه و کارگاه ها توسط روسای دانشکده ها

۲- گزارش برگزاری دروس تئوری عملی ، عملی و برنامه ریزی ترم ۹۹۱ توسط معاونین آموزشی مراکز و با حضور روسای محترم دانشکده ها که  بصورت مجازی برگزار گردید. در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی، جناب آقای یعقوبی دبیر جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حضور مدعوین محترم دستور جلسه را بیان نمودند.

در ادامه این جلسه، دکتر کشیری، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ،فرا رسیدن ماه محرم وایام سوگواری سیدالشهدا(ع) و یاران با وفایش را به همکاران تسلیت گفت و ضمن عرض خیر مقدم به همکاران و تقدیر و تشکر از حضور مدعوین در جلسه از زحمات همکاران درحوزه آموزش و فناوری به جهت برگزاری امتحانات پایان ترم ۹۸۲ که بصورت مجازی انجام شد ، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد،  کشیری با بیان این که کیفیت آموزش­ های مهارتی ، مهم ترین اصل برای دانشگاه فنی و حرفه ای است ، اظهار داشت: باید همواره کیفیت سنجی کنیم و دراین راه از توان استادان آشنا به فناوری آموزش ­های الکترونیکی نهایت بهره را ببریم .

در ادامه این جلسه، هرکدام از روسای دانشکده ها ، ضمن ارائه گزارش عملکرد در حوزه های مختلف آموزشی، اداری و مالی، دانشجویی به خصوص موضوع  تجهیزات ، به بیان برنامه ها و راهبرد های عملی خود برای بهبود وضع موجود پرداختند.

در ادامه دکتر شکی، معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ­ای استان گلستان، با اشاره به بخش نامه ها، مواد و بندهای آن در خصوص کمیت و کیفیت اجرای آن مطالبی را بیان نمود. همچنین ضمن مرور تقویم آموزشی و ضوابط اجرایی آموزش­ های مجازی و حضوری نیمسال ۹۹۱ موارد مهم این حوزه، به بیان نقطه نظرات، پیشنهادها و راهکارهای خود جهت اجرای هر چه بهتر این بخش نامه ها پرداخت.