عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

هفتاد و هفتمین کمیته فنی و قانونی صدور و تمدید پروانه های بهداشتی برگزار شد

وبدا؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری هفتاد و هفتمین کمیته فنی و قانونی بررسی صدور و تمدید پروانه های بهداشتی کارخانجات تولید مواد غذایی و آرایشی- بهداشتی در معاونت غذا و دارو خبر داد.
به گزارش وبدا؛ دکتر رضا محمدی ضمن اعلام این خبر افزود: از جمله مهمترین رسالت های معاونت غذا و دارو نظارت بر فرایند تولید فراورده های سلامت محور در واحدهای تولیدی اعم از کارخانجات و کارگاههاست لذا در جهت رسیدن به این هدف، نهایت مقررات و قوانین مربوط به صدور پروانه ها و شناسه های نظارت اعمال خواهد شد.
وی تصریح کرد: در کمیته هایی که به همین منظور تشکیل می گردد ضمن بررسی مدارک و مستندات مربوط به بازدیدهای انجام گرفته از واحد های تولیدی و همچنین نتایج آزمایشات انجام شده بر روی محصولات این واحدها، با حضور اعضای هیات علمی و کارشناسان مربوطه در خصوص اعطای پروانه و یا شناسه نظارت و یا صدور و تمدید پروانه مسئولین فنی واحدهای تولیدی تصمیم گیری می شود.
دکتر محمدی با بیان اینکه، در کمیته هفتاد و هفتم تعداد ۶۰ تقاضا مربوط به واحد های تولیدی مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت اظهار داشت: با در خواست هایی که با قوانین و مقررات مربوطه انطباق داشتند موافقت شد.