عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی فسا

تولد نوزاد عجول در آمبولانس با اقدام بموقع تکنسینهای اورژانس پایگاه جلیان شهرستان فسا

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فسا گفت: با تلاش تکنسین‌های اورژانس پایگاه جاده ای جلیان شهرستان فسا، مادر باردار نوزاد خود را سالم در آمبولانس به دنیا آورد.
به گزارش وب دا فسا؛ جواد افضلی فر افزود: ساعت ۲۰:۱۵ امشب پانزدهم شهریور ماه ۱۳۹۹، طی مراجعه حضوری همراهان مادر باردار به پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای جلیان مبنی بر شروع درد زایمانی، تکنسین های اورژانس با مشاهده شرایط پرخطر مادر، به سرعت معاینات و اقدامات اولیه اورژانسی لازم برای مادر باردار انجام داده و تصمیم به انتقال سریع بیمار به زایشگاه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) می گیرند .
وی ادامه داد: در طول مسیر انتقال، بعد از روستای هارم با توجه به درد شدید مادر و شروع زایمان، تکنسین ها مجبور به توقف آمبولانس و انجام عملیات زایمان شدند و با مهارت و عملکرد دقیق، این زایمان دارای شرایط خاص با موفقیت به انجام رسید و مادر ۳۶ ساله اهل ششده و قره بلاغ و نوزاد دخترش تحت مراقبت و با سلامتی کامل به  زایشگاه بیمارستان تحویل داده شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان فسا از تلاش آقایان اسماعیل محمدرفیعی و مجتبی نوح پیشه تکنسینهای اورژانس پایگاه جاده ای جلیان و اقدام به موقع در نجات جان مادر و نوزاد قدردانی کرد.