عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

حضور رییس و معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در آموزشکده فنی و حرفه ای قدسیه ساری

به گزارش روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای قدسیه ساری، صبح روز سه شنبه مورخه ۱۱/۶/۹۹  دکتر حیاتی ریاست محترم  به همراه دکتر پاشایی معاون پژوهشی،   آقای محمودی. حراست دانشکده امام محمد باقر(ع) و آقای گلی رئیس گروه پژوهش و فناوری، ارتباط با صنعت و کارآفرینی دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران ضمن نشست با مسئولین آموزشکده از این مرکز، بازدید به عمل آوردند .

دکتر حیاتی ضمن معرفی دکتر پاشایی بعنوان معاون پژوهشی استان  بر انجام فعالیتهای پژوهشی تاکید و با اشاره به ایجاد دو قطب علمی پژوهشی در غرب و شرق استان جهت پیگیری راحت تر و بیشتر طرح های پژوهشی اظهار امیدواری کرد که مسیر رشد و پیشرفت دانشگاه در پژوهش با سرعت بیشتر ادامه یابد .

دکتر رودباری ریاست آموزشکده قدسیه، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به دکتر پاشایی جهت تصدی مسولیت معاونت پژوهشی استان و آرزوی موفقیت برای ایشان، از حمایتها و راهنمایی های ریاست استان تشکر و قدردانی نمود .

رودباری همچنین در خصوص برگزاری کارگاه های آموزشی برای هیات علمی، پیگیری طرح های پژوهشی، نیازسنجی برای جذب اساتید مدعو و متخصص، برگزاری وبینار دانش افزایی برای اساتید و ... مباحثی را مطرح و یادآور شدند این مرکز پتانسیل تبدیل شدن به دانشکده را دارد وخواستار مساعدت دانشگاه فنی و حرفه ای استان در پیشبرد و رسیدن به این هدف شدند. ایشان همچنین  در خصوص همکاری همه جانبه آموزشکده قدسیه ساری در جهت پیشبرد اهداف پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام آمادگی نمو.دند .

دکتر پاشایی معاون پژوهشی استان  نیز ضمن تبیین حوزه فعالیت های معاونت پژوهشی که شامل چهار حوزه ی «پژوهش» ، «کارآفرینی و ارتباط با صنعت»، «اسناد و کتابخانه» و «فناوری اطلاعات»؛   دانشگاه فنی و حرفه ای را نسل سوم دانشگاه خوانده که نیاز به بازنگری اصول اجرایی پژوهشی ان می باشد.

وی اظهار داشت: گفتمان پژوهشی را باید جا بیاندازیم، دانشگاه فنی حرفه ای از راه کارآفرینی و بحث پژوهش می‌تواند پله های ترقی را سریعتر طی نماید .

وی همچنین در خصوص رسیدگی به پروژه ها و دفاع،  نشست کارآفرینی ، برنامه‌های پژوهشی ،قدم نهادن در رشته های پولسازی که در بازار کار حرف برای گفتن دارد، آماده سازی بستر برای کارآفرینی و درآمد زایی و... مباحثی را تشریح و بیان داشتند: از آموزشکده قدسیه انتظار داریم مدل ها ی بومی را تدوین و پررنگ کند .....

دکتر پاشایی همچنین بر پر رنگ نمودن کانال خلاقیت و نوآوری,  بر ارتباط بین مراکز نیز  تاکید داشت و با اشاره به گستردگی فعالیت‌های این حوزه افزود: امیدوارم با همت و همفکری دوستان بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را در حوزه پژوهش و فناوری رقم بزنیم .

در پایان دکتر پاشایی و مهندس گلی، مسئول پژوهش استان با همراهی  مهندس کاوه سرپرست معاون آموزشی و پژوهشی و خانم فلاح  کارشناس پژوهش آموزشکده قدسیه، از کارگاه طراحی دوخت و تولید ماسک، کارگاه معماری ،نقاشی، الکترونیک ، آزمایشگاه و ... این مرکز بازدید به عمل آورده و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند .