عمومی | دانشگاه بین المللی چابهار

مرکز نوآوری باهمکاری مشترک دانشگاه بین المللی چابهار و پارک علم و فناوری استان بازسازی وبهسازی می شود

سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار،گفت:روند بازسازی و بهسازی مرکز نوآوری مشترک توسط دانشگاه و پارک علم و فناوری استان درحال انجام است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بین المللی ناصرآبروش افزود:این پروژه در سفر اخیر معاون علمی ریاست جمهوری به چابهار در سال ۹۸ مقرر گردید سازمان منطقه آزاد چابهار و دانشگاه بین‌المللی چابهار با اختصاص هزار و ۵۰۰ متر فضای مفید در دانشگاه و دو باب سوله به متراژ ۲۰۰۰ متر برای ایجادمرکز نوآوری جهت کاربری آموزشی در جهت کارآفرینی و حمایت از دانشجویان نوآور، شرکت های دانش بنیان با رویکرد صادراتگرا و فضا های اشتراکی در حوزه‌های طراحی صنعتی ، معماری، برنامه نویسی، گیم انیمشن،شیلات، گردشگری،موسیقی و محصولات ویژه اقدام گردد.

آبروش اضافه کرد: این پروژه به دلیل مسائل مربوط به بیماری کرونا به تعویق افتاد و هم اکنون فرآیند های مربوط به مناقصات در پارک به اتمام و پروژه در دانشگاه و قطب صنعتی از مورخ ۵شهریور در حال اجرا می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: منطقه آزاد چابهار، دانشگاه بین‌المللی چابهار با همکاری پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در راستای حمایت از ایده ها نوآور و طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و تولید محصولات از جوانان، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و سایر علاقه مندان در حوزه‌های فناور و صنایع خلاق استان و کشور جهت استقرار در مرکز نوآوری دعوت به عمل می آورد.

ایشان تصریح کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه بین المللی چابهار به نشانی www.iuc.ac.ir یا پردیس پارک علم و فناوری س.ب در چابهار مراجعه فرمایند.