عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

نگاه ویژه به آموزش مجازی در سالتحصیلی جدید


معاون آموزشی دانشگاه بر ضرورت نگاه ویژه به آموزش مجازی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر فرهاد فراهانی در جلسه مشترک با مدیران گروه های عفونی ، چشم، زنان، ارولوژی، نورولوژی و پوست  با اشاره به ساماندهی رزیدنتها و دستیاران در بخشها گفت: با توجه به تاثیر شرایط پیش آمده در حوزه آموزش ، حضور رزیدنتها و دستیاران در بخشهای بالینی ضروری است و باید با انجام بازدیدهای مختلف از بخش ها، نظارت جدی برفعالیتهای آنها انجام شود.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش مجازی در این شرایط خاص افزود: آموزش مجازی باید پررنگ دیده شود و اساتید محتواهای دارای کیفیت را در سامانه ها و یا گروه های مجازی بار گذاری کنند و ارزشیابی مستمر نیز انجام شود.

معاون آموزشی دانشگاه  با اشاره به پیاده سازی موفق آموزش مجازی  گروه زنان با بهره گیری از فرصتها و تهدیدهای ناشی از کووید ۱۹ از دیگر گروهها خواست در صورت نیاز با الگو گیری از این گروه، آموزش مجازی خود را دنبال کنند.

دکتر فراهانی به برگزاری آزمونهای درون بخشی برای بالا بردن سطح علمی رزیدنتها اشاره کرد و در ادامه بازدید از دانشکده ها و کسب گزارش کاملی همراه با جزئیات و بررسی دقیق آن را خواستار شد.

مدیران گروه های یاد شده در این جلسه با بیان مشکلات  و همچنین ارائه پیشنهادها و الگوهای موفق در زمینه های مختلف آموزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه معاون آموزشی دانشگاه در نشستی با حضور اعضا هیئت علمی و دستیاران در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و به سوالها و ابهام های آنها پاسخ داد.