عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر: با پیگیری‌های نماینده مردم، امیدوار به رفع مشکلات حوزه سلامت در دشتی و تنگستان هستیم

دکتر سعید کشمیری در دیدار با نماینده مردم شریف شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون خدمات قابل‌توجهی برای گسترش زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان صورت گرفته است که موجبات افزایش رضایتمندی مردم را فراهم نموده است.
دکتر کشمیری با اشاره به‌ضرورت ارتقاء خدمات حوزه سلامت در شهرستان‌های دشتی و تنگستان افزود: بدون شک تا دستیابی به نقطه مطلوب ارائه خدمت در این دو شهرستان فاصله‌داریم و این موضوع تلاش متولیان حوزه سلامت استان را برای برطرف نمودن مشکلات دوچندان می‌کند.
وی با تقدیر از پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس برای بهبود خدمات، عنوان داشت: جدیت نماینده محترم مردم شریف دشتی و تنگستان و پیگیری‌های وی برای ما امیدوارکننده است و امیدواریم با حمایت‌های ویژه‌ای که از حوزه سلامت خواهند کرد شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.
دکتر کشمیری خاطرنشان کرد: مردم استان بوشهر شایسته دریافت بهترین خدمات در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه سلامت هستند که این موضوع با همکاری، همراهی و پشتیبانی سایر دستگاه‌های اجرایی و پیگیری‌های نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی به سرانجام خواهد رسید.

اجرای ۵۴ پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان‌های دشتی و تنگستان از سال ۹۲ تاکنون


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این دیدار گفت: از سال ۹۲ تاکنون شاهد ارتقاء زیرساخت‌های حوزه سلامت در شهرستان‌های دشتی و تنگستان هستیم که اجرای ۵۴ پروژه بهداشتی درمانی در این مدت بخشی از آن بوده است.
دکتر ایرج بیژنی با اشاره به افتتاح مراکز مختلف در سطح شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت: در شهرستان دشتی ۳۶ پروژه و در شهرستان تنگستان ۱۸ پروژه از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.
دکتر بیژنی بابیان اینکه در حال حاضر برای توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت پروژه‌هایی در دو شهرستان دشتی و تنگستان در دست اجرا هستند، ادامه داد: پروژه‌های موردنیاز در شهرستان تنگستان نیاز به توسعه فضای فیزیکی است که در حال انجام است و ازجمله مهم‌ترین آن توسعه فضای فیزیکی بیمارستان امام حسین (ع) اهرم است و در شهرستان دشتی نیز پروژه احداث بخش اعصاب و روان، ICU و NICU بیمارستان زینبیه (س) خورموج در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم تکمیل پروژه‌های در دست احداث و توسعه شهرستان‌های دشتی و تنگستان با پیگیری‌های نماینده محترم تسریع شود.
نماینده مردم شریف شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در جریان آخرین پیشرفت‌ها و کمبودهای زیرساختی بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود قرار گرفت.

انتهای پیام/م.پ-۱۰۲۵