عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فرارسیدن روز بهورز را تبریک گفت

وبدا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، فرا رسیدن، دوازدهم شهریور ماه روز بهورز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
به گزارش وبدا؛ دکتر مجید شیرانی افزود: روز بهورز، یادآور تلاش دلسوزانه و صادقانه کسانی است که تمام اوقات خود را وقف خدمات رسانی به خلق خدا می کنند که محصول این خدمات ارتقای سلامتی ، کاهش مرگ و میر ، افزایش امید به زندگی است.
وی با بیان اینکه، بهورزان، نمونه بسیار مناسبی از فناوری کم هزینه، پرثمر و  بهترین پیام آوران سلامت در کشورند که با نگاه پیشگیری از بیماریها تربیت می شوند و اکثر اقدامات و آموخته هایشان از این نوع است. آنها با تلاش مضاعف خود و با کمترین امکانات و با فعالیت شبانه روزی،  نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم دارند تصریح کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا، بیشترین بار خدمات برای ارائه به مردم، پس از پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها، بر عهده بهورزان، مراقبین سلامت است.
وی ادامه داد: بهورزان و مراقبان سلامت از ابتدای شروع بحران کرونا پا به پای پزشکان و پرستاران و کادر درمانی حتی در تعطیلات نوروز در کنار هموطنان خود بودند و دوری از فرزندان و خانواده خود را به عشق خدمت به هموطنان خود برگزیدند. دکتر شیرانی، روز بهورز را فرصتی مناسب برای تبریک این روز به همه بهورزان عزیز و تلاشگران عرصه سلامت دانسته و برای آنان آرزوی سلامتی و تندرستی نمود.