عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

دیدار با خانواده جانباز شهید محمد علی صفایی


همزمان با هفتمین روز از ماه محرم، مدیر امور ایثارگران دانشگاه بهمراه جمعی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر، با حضور در منزل جانباز شهید محمد علی صفایی، شهادت این جانباز صبور را به خانواده وی تسلیت گفتند .

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، در این دیدار جواد صفری، مدیر امور ایثار گران دانشگاه ضمن برشمردن برخی از فضایل بارز اخلاقی شهید محمد علی صفایی، سلوک و زندگی او را نمونه‌ای شایسته از عظمت و صبوری جانبازان بر شمرده و بیان داشت: جانبازانی نظیر شهید صفایی پرچمداران واقعی انقلاب و به فرموده امام راحل (ره ) رهبران نهضت اسلامی هستند  اگرچه به دلیل مشکلات امروز جامعه بعضی‌ها به فراموشی سپرده شده‌اند که این امر باعث شرمندگی و سرافکندگی ماست.

صفری در پایان شهادت این جانباز سرافراز را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت .

در ادامه دکتر میرزایی رئیس بیمارستان مهر و برخی از حاضران به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداختند. همچنین در این دیدار از طرف مسئولین شبکه ملایر به خانواده شهید صفایی لوح سپاس اهدا شد.

شهید محمد علی صفایی، جانباز ۷۰% بازنشسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر بود که بعد از تحمل سالها رنج ناشی از جراحات ناشی از دوران دفاع مقدس در تاریخ ۸/۵/۹۹ به یاران شهیدش پیوست.  /ب