عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند

دکتر حسین حکیم پور : تخفیف شهریه و تسهیلات متنوع مالی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

دکتر حسین حکیم پور : تخفیف شهریه و تسهیلات متنوع مالی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: رشته‌های جدید امسال دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در مقطع کارشناسی ناپیوسته شامل : کارشناسی حرفه‌ای حقوق ثبتی ، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی، مهندسی تکنولوزی صنایع نساجی، مهندسی شهرسازی و کاردانی ناپیوسته فنی نساجی هستند.

دکتر حکیم پور با اشاره به اینکه با تمهیدات فراهم شده امور ثبت نام و همچنین روند فراغت از تحصیل دانشجویان نیز کاملا مجازی انجام می شود، یادآور شد: دانشجویان می توانند این امور را مجازی پیگیری کنند.

وی گفت : دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند درخشش بسیار خوبی در سطح کشور و تجربه بسیار ارزشمندی درباره برگزاری کلاس های مجازی در ترم گذشته داشت و بر این اساس این توانمندی وجود داردکه کلاس های درسی صد در صد مجازی در سال جدید تحصیلی برگزار شود.

دکتر حسین حکیم پور با اشاره به اینکه ثبت نام دانشجویان برای مهر ماه۱۴۰۰- ۹۹ کاملا اینترنتی خواهد بود و سند پذیرش و احراز هویت به صورت اینترنتی صادر می‌شود اظهار کرد: با توجه به محرومیت منطقه و نظر هیات امنا امسال هم مانند سال قبل برای دانشجویان بدون آزمون تخفیف شهریه تاسقف ۵۰درصد به قوت خود باقی است.

دکتر حکیم پور گفت : صندوق رفاه دانشگاه آزاد اسلامی تسهیلات بسیار خوب و متنوعی به دانشجویان ارائه می نماید. وی با اشاره به اینکه به طور کلی شهریه بسیاری از دوره های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی حتی از شهریه یک دبیرستان کمتر است گفت : برای دانشجویان گرامی علاوه بر امکان تقسیط و تخفیف شهریه، انواع تسهیلات کوتاه مدت، میان مدت ، بلند مدت و قرض الحسنه ازدواج و تحصیل در نظر گرفته شده است که برای اطلاعات بیشتر می توانند با صندوق رفاه دانشگاه تماس حاصل نمایند