عمومی | دانشگاه علوم پزشکی همدان

اعلام فراخوان ثبت نام یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ


مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه از آغاز فراخوان ثبت نام یازدهمین جشنواره بین المللی سیمرغ در این دانشگاه همزمان با سراسر کشور خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وب‌دا در همدان، دکتر «عبدالمطلب صیدمحمدی» مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مفدا همدان با اعلام این خبر اظهار داشت: از جمله مهم ترین اهداف برپایی این رویداد بزرگ فرهنگی، گسترش و ترویج فرهنگ ایرانی - اسلامی و فرهنگ سلامت با بهره گیری از ابزار هنر به منظور شناسایی استعدادهای فرهنگی و هنری دانشجویان اساتید کارکنان و جامعه پزشکی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جشنواره سیمرغ در حیطه های فیلم، تئاتر، موسیقی، ادبی و هنرهای تجسمی برگزار می شود افزود: این جشنواره در بخش های دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت با موضوع آزاد، بخش ملی و بین‌المللی با موضوع فرهنگ سلامت و جایزه ویژه روایت از مدافعان سلامت فراخوان خود را آغاز کرده است.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه همچنین با بیان اینکه مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سیمرغ از ابتدای مهرماه تا پایان آذرماه سال جاری خواهد بود خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این رویداد و جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.festivalf.ir مراجعه نمایند.

وی ضمن دعوت از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه نسبت به ثبت نام و ارائه آثار خود طی زمان ذکر شده گفت: با هدف تشویق شرکت کنندگان در جشنواره سیمرغ، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در نظر دارد معادل جوایز مادی اهدایی در جشنواره کشوری، به این برگزیدگان جوایزی مادی جداگانه ای از طرف این معاونت اهدا نماید.

دکتر صیدمحمدی با تاکید بر اینکه این مدیریت آمادگی خود را به منظور حمایت از کلیه شرکت کنندگان در بخش های گروهی و فردی اعلام می کند ابزار امیدواری کرد: با توجه به کسب مجوز و تاسیس کانون هنر در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان، زمینه مشارکت و تسهیل در فرآیند تولید آثار برای دانشجویان بیش از گذشته فراهم خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری جشنواره با شماره تماس ۰۸۱۳۸۳۸۰۳۱۰(خانم خاکسار) در فرهنگ سرای شهید آوینی تماس حاصل نمایند.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه در پایان اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه شرکت در جشنواره و کلاس های آمادگی این رویداد بزرگ فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه های بعدی از طریق سایت و کانال مفدا همدان به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسید. /ب