عمومی | دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

ابتلا چهار رئیس بیمارستان چهارمحال و بختیاری به بیماری کرونا

وبدا؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از ابتلا چهار رئیس بیمارستان در چهارمحال و بختیاری به بیماری کرونا خبر داد.
به گزارش وبدا، دکتر فریدون رحمانی افزود: هم‌اکنون سه رئیس بیمارستان این استان به بیماری کرونا مبتلا هستند که یک نفر آن‌ها به نام آقای دکتر ویسی رئیس بیمارستان سیدالشهدای فارسان در بخش ایزوله این بیمارستان بستری است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: دو تن دیگر از این پزشکان نیز در خانه قرنطینه هستند تا پروسه بیماری را طی کنند.
وی عنوان کرد: پیش از این نیز یکی دیگر از روسای بیمارستان‌ها در چهارمحال و بختیاری به کرونا مبتلا شد که بعد از گذراندن دوران بیماری و بهبود حال عمومی‌اش بر سر کار خود بازگشت.
دکتر رحمانی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا، تعداد زیادی از پرسنل کادر بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری به بیماری کرونا مبتلا شدند که تعدادی از این افراد بهبود یافتند، تعدادی نیز همچنان تحت درمان هستند و متاسفانه دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از مردم خواست تا همچنان با کادر درمانی و مدافعان سلامت همکاری لازم را داشته باشند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی این عزیزان را در مبارزه با بیماری کرونا یاری کنند.
وی با اشاره به اینکه در هفته امر به معروف و نهی از منکر قرار داریم، تاکید کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین معروف عدم استفاده از ماسک، عدم حفظ فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مهم‌ترین معروف توصیه دیگران به اجرای پروتکل‌های بهداشتی است.