عمومی | دانشگاه علوم پزشکی جهرم

پیام تقدیر و گرامیداشت رئیس دانشگاه به مناسبت روز داروساز - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵

دکتر محمد رحمانیان، در پیامی فرا رسیدن ۵ شهریور ماه، زادروز دانشمند فاضل حکیم زکریای رازی و روز داروساز، را گرامی داشته و تلاش و کوشش فعالان این عرصه را ستود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این پیام آمده است:
بی شک داروسازان به عنوان یکی از مهمترین حلقه های چرخه درمان و سلامت کشور، در کنار سایر تلاشگران این عرصه، وظیفه سنگینی را جهت تامین و حفظ سلامت مردم به دوش می کشند.
امروز که جامعه بشری در دایره همه گیری کرونا گرفتار شده است نقش دارو و داروسازان در کاهش آلام بیماران و تامین سلامتی آنان و توجه به این بخش از نظام سلامت کشور را دو چندان کرده است.
زاد روز حکیم محمد بن زکریای رازی و نامگذاری این روز به نام روز داروسازی فرصتی ایجاد کرد تا بار دیگر همت والای این قشر ستوده شود.
اینجانب ضمن تبریک زاد روز حکیم محمد بن زکریای رازی و روز داروسازی به جامعه داروسازان کشور، به ویژه اساتید و داروسازان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی جهرم، سلامتی و توفیق روز افزون ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
دکتر محمد رحمانیان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم