عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

انتشار ۲۴۰ خبر در مرداد ماه/ ایده پردازی و ساخت ۲ فیلم کوتاه ابتکاری برای اولین بار توسط روابط عمومی

سرپرست روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی از انتشار ۲۴۰ خبر طی مرداد ماه سالجاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، احد اقبالی با اعلام این خبر افزود: این تعداد اخبار توسط روابط عمومی یا با هماهنگی روابط عمومی در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
وی با اشاره به تعداد اخبار منتشر شده در رسانه های مختلف تصریح کرد: طی ماه گذشته ۳۲ خبر در سایت دانشگاه منتشر شده و ۴۱ خبر هم توسط رسانه های رسمی تهیه یا بازنشر شده است.
اقبالی با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۲ خبر از دانشگاه در سایت وزارت علوم و ۵ خبر هم در شبکه های اجتماعی این وزارت بازنشر شده است، اظهار کرد: ۱۲۰ خبر از دانشگاه در شبکه های اجتماعی مختلف در این مدت بازنشر شده، ۱۲ مورد با رسانه ها جهت تهیه و انتشار اخبار دانشگاه رایزنی و هماهنگی شده و ۱۶ خبر اختصاصی دانشگاه هم در رسانه های گروهی منتشر شده است.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در مرداد ماه تعداد ۵ خبر به ۱۹ خبرنگار استانی و کشوری برای بازنشر در رسانه های گروهی ارسال شده است، ادامه داد: ۱۲ مورد پوشش تصویری برنامه های دانشگاه، ۱۱ گزارش جمع آوری شده، طراحی و انتشار ۱۷ مورد اسلایدشو، ۱۴ مورد پیامک ارسالی به جامعه مخاطب بخش های مختلف دانشگاه، طراحی و انتشار الکترونیکی یا کاغذی ۱۸ مورد پوستر، طراحی، چاپ و نصب ۱۵ تخته بنر از دیگر اقدامات روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی طی یک ماه گذشته بوده است.
اقبالی با بیان اینکه در این مدت محتوای ۹ پیام یا بیانیه توسط روابط عمومی تولید شده است، ادامه داد: پیگیری ۱۴ نامه و پیگیری جهت تهیه پاسخ به آنها، مشارکت در ۲۱ برنامه و آماده سازی و پشتیبانی سالن های دانشگاه جهت اجرای ۱۲ برنامه، تهیه و انتشار ۱۷ کلیپ، ۱۹ مورد فتوتیتر و طراحی، ویراستاری و انتشار الکترونیکی خبرنامه محقق اردبیلی از دیگر کارهایی است که توسط عوامل اداره روابط عمومی دانشگاه انجام شده است.
وی ادامه داد: در مرداد ماه سالجاری ۹ اطلاعیه و ۷ مورد پوستر همایش در سایت دانشگاه بارگذاری شده و ۴ مورد هم اینفوگرافیک کار شده است و ۸ مورد پوستر برای همایش، افتتاح پروژه، خیرمقدم، افتتاحیه ها و غیره و ۳ مورد پوستر هم برای تبریک و تسلیت همکاران طراحی شده است.
سرپرست روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه برای اولین بار توسط روابط عمومی ایده پردازی و ساخت ۲ فیلم کوتاه با موضوع پیشگیری از کرونا در مرداد ماه انجام شد، اظهار کرد: طراحی، تهیه محتوا، ویراستیاری و چاپ بروشور دانشگاه، تهیه و بارگذاری ۱۲ کلیپ در بخش تلویزیون اینترنتی و تهیه و انتشار دو مورد صدای دانشگاه و انتشار آن در مرداد ماه انجام شده است.
اقبالی اظهار کرد: پیگیری یا اعمال تغییرات صورت گرفته (افراد، شماره تماس و غیره) در سایت دانشگاه و سایت وزارت علوم به تعداد ۲۰ مورد، راه اندازی یک مورد کمپین با عنوان «پویش من ماسک می زنم» و ۱۵ مورد فیلم یا کلیپ بازنشر شده در سایت آپارات از دیگر اقدامات روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی در ماه گذشته بود.