عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

هم‌زمان با فرارسیدن هفته دولت انجام گرفت؛ خانواده‌های شهید کارمند و مدافع سلامت شهرستان دشتستان تجلیل شدند

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، فرماندار شهرستان دشتستان در این مراسم گفت: شهدای کارمند از نخبگان جامعه کارمندی بودند که در سنگر خدمت و جهاد چون ستاره‌ای فروزان درخشیدند.
مهندس فتح اله نوروزی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)، یاد و خاطره شهدای گران‌قدر دولت، رجایی و باهنر را گرامی داشت و بیان کرد: ما مفتخریم که در اولین روز از هفته دولت میزبان خانواده‌ای معزز شهدای کارمند و عرصه سلامت شهرستان دشتستان هستیم.
وی بیان کرد: شهرستان دشتستان در طول انقلاب اسلامی ایران، تاکنون ۶۷۰ شهید جان خود را در مسیر آرمان‌های انقلاب و کشور فدا کرده‌اند، در این میان، ۱۳ شهید کارمند و ۳ شهید عرصه سلامت دیده می‌شوند که این مسئله بیانگر حضور و احساس مسئولیت کارمندان خدوم دولت در صحنه‌های مختلف مبارزه با جبهه کفر و همچنین تامین امنیت و سلامت است.
نوروزی تصریح کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا از افتخارات این دولت است و تجلیل و تکریم از خانواده شهدا وظیفه همگان است و نباید این مراسم‌ها نیز به صورت ظاهری باشد، بلکه باید در باطن راه و منش شهیدان را ادامه دهیم.
وی وظیفه یادگاران شهدا را خطیر عنوان کرد و گفت: باید به وظیفه‌ای که بر دوش شماست به خوبی عمل کنید و بدانید که داشتن این جایگاه بسیار مهم است و قدر خود را بدانید.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز ضمن تشکر از ستاد بزرگداشت هفته دولت، از برگزارکنندگان تجلیل از خانواده‌های شهدای کارمند و شهدای سلامت تقدیر کرد و گفت: شهدای سلامت در راه هدف و آرمان خود که همان خدمت خالصانه و ارزنده به مردم به درجه رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند و با ایثار و گذشتن از جان خود درس بزرگی به ما داده‌اند.
محمدحسین دریسی افزود: پرسنل بخش‌های بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان دشتستان از شیوع بیماری کرونا در مصاف با این ویروس منحوس با تمام توان و تلاش خود به ارائه خدمت و همچنین درمان بیماران پرداخته‌اند و در این میان تعدادی از پرسنل بهداشتی و درمانی نیز درگیر این بیماری شده‌اند و سه پزشک پرتلاش و بزرگوار در راه مبارزه با این ویروس و خدمت به مردم جان عزیز خود را از دست دادند.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان اظهار کرد: با توجه فرار رسیدن ماه محرم و هفته بزرگداشت دولت، مردم و مسئولین باید تمام تلاش خود را انجام دهند که پروتکل‌های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند و نظارت بازرسان شبکه بهداشت و درمان نیز به صورت مستمر بر این مراسمات ادامه دارد و در راستای مقابله با ویروس کرونا نیاز به همراهی جدی‌تر مردم داریم.
با حضور فتح اله نوروزی فرماندار دشتستان، معاونین عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، شهردار برازجان، روسای شوراهای اسلامی برازجان و شهرستان، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان از ۱۳ خانواده شهید کارمند و سه شهید مدافع سلامت تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ س.غ- ۳۰۳۰