کنفراس ها | سیویلیکا

انتشار مقالات پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی

مقالات پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۹۹ در پایگاه سیویلیکا نمایه و منتشر شد. این رویداد در تاریخ ۲۶ تیر ۱۳۹۹ توسط نشر زرین و توسعه دانش فرزانگان و تحت حمایت سیویلیکا در شهر جزیره کیش برگزار شده است.در این رویداد ۲۷ مقاله شامل ۳۶۹ صفحه ارائه شده است.


لیست و عناوین مقالات نمایه شده از پنجمین کنفرانس ملی علوم انسانی به صورت زیر می باشد:
۱. مقایسه خوشبینی و امیدواری بین معلولان جسمی حرکتی شاغل و غیر شاغل
۲. بررسی مسائل و مشکلات خانواده های دارای معلولین جسمی و روانی
۳. رابطه بین رضایت زندگی و خودکارآمدی و گرایش به اعتیاد
۴. آسیب شناسی روانی و اجتماعی عدم مشارکت سیاسی زنان درایران
۵. بررسی رابطه بین هوش معنوی با رفتار شهروند سازمانی
۶. تاثیر تبلیغات و ترفیعات فروش بر قابلیت های مدیریت و عملکرد برند (مورد مطالعه: برند سایپا)
۷. ایجاد ارتباط اجتماعی و راهکار تربیتی برای کودک
۸. تاثیر قابلیت های توسعه محصول جدید بر اثربخشی سازمانی با نقش میانجیگری مزیت محصول و انعطاف پذیری چرخه عمر محصول
۹. مطالعه ی تطبیقی شمایل نگاری غسل تعمید در نگارگری ارمنیان و اسلامی با رویکرد آیکونولوژی
۱۰. علل گرایش به اعتیاد و مواد مخدر در میان زندانیان و راهکارهای مقابله با آن
۱۱. اثر بخشی و پایداری اثر برنامه ایمن سازی تربیتی- اجتماعی با رویکرد آموزه های اسلامی بر جهت گیری زندگی، تنظیم هیجان میان فردی و خطر پذیری نوجوانان
۱۲. ضمانت اجرا و نحوه جبران تحصیل دارایی نامشروع در حقوق ایران
۱۳. مطالعه تطبیقی پرونده شخصیت در نظام حقوقی ایران و شهادت متخصص در نظام حقوقی آمریکا
۱۴. جایگاه گردشگری ورزشی در ایران از دیدگاه کارشناسان، ورزشکاران و مدیران
۱۵. مروری بر نظریه ی اسناد
۱۶. درآمدی بر نقد نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو از دیدگاه مدیریت منابع انسانی
۱۷. مروری برفرایندخلق دانش و شناسایی مولفه های سنجش خلق دانش در سازمان ها
۱۸. بررسی جامعه شناختی عدالت جنسیتی در کسب نقش و پایگاه اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در قوانین ایران طی بازهی زمانی ۱۳۴۰ تا ۱۳۹۰
۱۹. میزان گرایش به عرفان های نوظهور در آذربایجان غربی و عوامل اجتماعی موثر بر آن
۲۰. طراحی الگوی تربیت اعتقادی و اخلاقی کودک در دوره سیادت (هفت سال اول) بر اساس تعالیم اسلامی
۲۱. جایگاه های تماشاگران وخدمات دهی به تماشاگران در استادیوم های ورزشی
۲۲. درآمدی بر نقد مدیریت علمی تیلور از دیدگاه مدیریت منابع انسانی
۲۳. شناسایی انگیزه های شرکت کنندگان در مراسم عزاداری ماه محرم
۲۴. عوامل موثر بر خرید محصولات میناکاری اصفهان با تاکید بر عناصر آمیخته ی بازاریابی
۲۵. فلسفه تعلیم و تربیت در روانشناسی
۲۶. جایگاه دانشگاه فرهنگیان (تعلیم و تربیت) در تولید علم
۲۷. آموزش و پژوهش در سند تحول بنیادین