عمومی | دانشگاه جامع علمی کاربردی

اولین مرحله آزمون کتبی رشته های معارفی شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر سید احمد­رضا پیش­بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری اولین مرحله آزمون کتبی رشته های معارف شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت غیر­حضوری در سراسر کشور خبر داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان این خبر افزود: در این آزمون حدود ده هزار نفر از دانشجویان در ۹ رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با صحیفه سجادیه، آشنایی با نهج البلاغه، سبک زندگی اسلامی ایرانی، پرسمان معارفی­، احکام و آشنایی با سیره معصومین(علیهم السلام)، آشنایی با احادیث اهل­بیت­(علیهم السلام) و حفظ موضوعی قرآن­کریم و حدود ۱۸۰۰ نفر از کارکنان و مدرسان این دانشگاه در ۴ رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی قرآن­کریم، سبک زندگی ایرانی اسلامی و سیره معصومین(علیهم السلام) ثبت نام و به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: بخش کتبی جشنواره همواره بیشترین شرکت کننده را نسبت به سایر رشته ها به خود اختصاص داده است و این نشان دهنده علاقه شرکت کنندگان به کسب هر چه بیشتر معارف قرآن و عترت علیهم السلام می­باشد.

دکتر سیداحمدرضا پیش بین خاطر نشان کرد: به دلیل استقبال شرکت کنندگان، آزمون بخش معارفی تا ساعت ۱۰ روز پنجشنبه ۳۰ مردادماه تمدید شد.